سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اسامی موسسات مجاز فراگیر دوره ارشد

اسامی موسسات مجاز برگزار کننده دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد به زودی از طریق دانشگاه پیام نور اعلام می شود.

مهندس مقداد محمودی، دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:: پس از حذف آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ، دوره های فراگیر صرفا ویژه مقطع کارشناسی ارشد برگزار می شود و طبیعتا موسسات فراگیر سمت گیری جدیدی را برای جذب مخاطبان خود آغاز خواهند کرد. 

وی افزود:هنوز رشته محل های مقطع کارشناسی ارشد و منابع درسی آن از سوی شورای گسترش به دانشگاه ابلاغ نشده و امکان تغییر رشته ها، گرایش ها و منابع دور از ذهن نیست . داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در نظر داشته باشند که اطلاعات مربوط به پذیرش دانشجو در این دانشگاه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.daneshgahnews.com  پیگیری نمایند. 

 وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور درصدد رایزنی و انتخاب برخی از موسسات مجاز برگزار کننده دوره های فراگیر است که نحوه آموزش آنها به استاندارهای دانشگاه نزدیک باشد و به زودی اسامی موسسات مجاز پس از بررسی های لازم طی اطلاعیه ای اعلام می شود. 

 وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ایجاد فضای امن روانی و به دور از هرگونه شبهه و شائبه برای داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور است خاطر نشان کرد: در این راستا با هرگونه تخلف در زمینه برگزاری کلاس های آمادگی فراگیر که بدون مجوز لازم صورت می گیرد ، از مجرای قانونی و مراجع ذیصلاح برخورد خواهد شد لذا از تمامی موسسات برگزار کننده دوره های فراگیر درخواست می شود که از هرگونه پیش ثبت نام پیش از موعد خودداری کنند چرا که تبعات جبران ناپذیری برای متقاضیان دربرخواهد داشت. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.