سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

قهرمانی مازندران درمسابقات بین المللی اتومبیل رانی آفرود ایران

تیم مازندران با درخشش اتومبیل رانان جوان خود در مسابقات بین المللی آفرود که میزبانی آن را نیز برعهده داشت، جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران در پایان سومین دوره مسابقات بین المللی اتومبیل رانی آفرود جام سرداران وده هزارو 400شهید استان مازندران که عصرجمعه در ساحل شهر سرخرود شهرستان محمودآباد برگزارشد، تیم منتخب مازندران با کسب 35 امتیاز در هر سه کلاس ( 4- 6- و 8 ) سیلندر قهرمان شد.

تیم های منتخب ایران و کشور ارمنستان هم به ترتیب با کسب 30 و15 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس 4 سیلندر پرویز شهر بخش از تیم منتخب ایران با زمان 5 دقیقه زودتر از حریفان خود از خط پایان گذشت وقهرمان شد و دو هم تیمی او نیز به نام های جلال پورابراهیم و حمیدرضا سالوتی 31 و45 ثانیه اختلاف دوم وسوم شدند.

در کلاس 6 سیلندر آریا یگانگی از تیم منتخب مازندران با زمان 5 دقیقه و 21 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت وسید صادق فاطمی از تیم منتخب ایران با زمان 6 دقیقه و6 ثانیه وقربان داویی از تیم مازندران با 6 دقیقه و 17 ثانیه رده های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس 8 سیلندر حسن اکبرنژاد اتومبیل ران پرافتخار مازندرانی با 5 دقیقه بهترین عملکرد را از خود برجای گذشت و قهرمانی را از آن خود کرد و آرتوس استفانیان از کشور ارمنستان با 5 دقیقه و 16 ثانیه دوم شد و سلیم سرپولکی از تیم منتخب ایران با 5 دقیقه و 25 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

سومین دوره دوره مسابقات بین المللی اتومبیل رانی آفرود جام سرداران وده هزارو 400شهید استان مازندران روز جمعه با حضور 30 شرکت کننده از تیم های روسه، گرجستان، ارمنستانٰ تیم منتخب ایران وتیم منتخب مازندران در ساحل شهر سرخرود شهرستان محمودآباد برگزار شد./س

برچسب ها: درخشش ، مسابقات ، اتومبیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.