سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توفیقات به دست آمده در عرصه ورزش حاصل تلاش تمامی مدیران وزارتخانه است

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمامی موفقیت های به دست آمده در عرصه ورزش طی مدت دوسال گذشته حاصل تلاش تمامی مدیران ستادی و استانی این وزارتخانه است.





به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي، محمد عباسی در حاشیه گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور که 13 تیرماه در هتل ثامن مشهد برگزار شد، گفت: دستاوردهای کسب شده در حوزه ورزش و جوانان پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در پی تلاش های همه مسوولان این حوزه بوده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزش کشور در این مدت، افزود: توفیقات بسیاری نیز در عرصه ورزش قهرمانی به دست آمد که مختص همین زمان است و این موضوع تاریخی با برنامه ریزی و زحمات همه مدیران ورزش کشور کسب شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ساماندهی امور جوانان کشور طی 2 سال اخیر، اظهار داشت: با این ساماندهی تمام دستگاه های کشور از وظایف خود در قبال جوانان کشور آگاهی یافته اند که امیدواریم پیگیری در این زمینه تداوم داشته باشد.

عباسی ضمن تقدیر از خانواده های مدیران ستادی و استانی این وزارتخانه در سراسر کشور، گفت: تمام تلاش های انجام شده در سایه کانون گرم خانواده بوده که زمینه خدمت صادقانه مسوولان را فراهم کرده است./س

برچسب ها: حاصل ، تلاش ، تمامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.