سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كردستان/

مریوان و سنندج قهرمان نونهالان و نوجوانان کونگ‌فو کردستان شدند

رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی پسران استان کردستان با حضور 190 ورزشکار برگزار شد و طی آن تیم‌های مریوان و سنندج در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خيزنگاران ، امسال مجموعه ورزشی زاگرس شهرستان مریوان، میزبان مسابقات رشته رزمی کونگ‌فو قهرمانی استان در بخش پسران و در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در 6 وزن انفرادی و رده‌بندی تیمی بود.

در این مسابقات که با حضور 190 کونگ‌فو‌کار از 6 شهرستان استان شامل سقز، بانه، دیواندره، قروه، مریوان و سنندج برگزار شد؛ در رده سنی نوجوانان و در بخش تیمی رقابت‌ها سنندج عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پس از این تیم ورزشکاران مریوان میزبان بازی‌ها نایب قهرمان مسابقات شدند و تیم قروه به عنوان سوم و مدال برنز قناعت کرد.

در بخش انفرادی رقابت‌های نوجوانان یاسر کرمی، واکار درخشانی، هیمن کریمی و زانیار فتاحی همگی از مریوان به ترتیب در اوزان 30-، 34-، 38- و 56+ کیلوگرم عناوین نخست و قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در اوزان 32-، 36-، 41-، 44-، 47-، 50-، 53- و 56- کیلوگرم نیز قهرمانان همگی از یک شهرستان بودند که طی آن به ترتیب نیما فتحی، کیانوش صلواتی، افشین سبحانی، میثم ملائی، یاسین ناصری، شاهین نجفی، مبین تیشه و رامیار کرمی همگی از سنندج موفق به ایستادن بر سکوی نخست مسابقات شدند.

در رده سنی نونهالان و در بخش تیمی، تیم شهرستان مریوان قهرمان شد و شهرستان‌های سنندج و قروه جایگاه دوم و سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز آرمین قاسمی، کژوان زندی، دانش صدری و محمد ایمان زندی همگی از سنندج به ترتیب در اوزان 22-، 28-، 30- و 46+ نشان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کردند.

در اوزان 24-، 26-، 35-، 38-، 41- و 44- هم کونگ‌فو کاران مریوانی به ترتیب فردین داوودی، دانیال آفتابی، خبات خوگر، کاوان پارسا، آروین بانوچ و جسیم مریدیان با غلبه بر سایر حریفان، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

ورزشکاران سایر شهرستان‌ها تنها در اوزان 32- و 46- کیلوگرم موفق به ایستادن بر سکوی نخست شدند که در وزن 32- کیلوگرم محمد طاها نقدی از قروه و در وزن 46- کیلوگرم ماجد حسینی از شهرستان بانه توانستند جایگاه نخست رقابت‌ها را تصاحب کنند./ج1

برچسب ها: کردستان ، نونهال ، قهرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.