سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لک:

تراکتور متفاوتی در این فصل خواهید دید

دروازه بان تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص تراکتور گفت: امسال آمدم در تراکتور تا خودم را اثبات کنم، تراکتور در فصل بسيار متفاوت ظاهر خواهد شد طرفداران آمده یک تراکتور سازی متفاوت باشند.

حامد لک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور علی کریمی در تمرینات با انگیزه زیادی به همه ی بچه ها می دهد کریمی فوق العاده است خوشحالم در این فصل قرار در کنار استاد خودم مجید جلالی و اسطوره ی فوتبال ایران در تیم ما وجود دارد .

حامد لک در خصوص پیوستن به تراکتور اظهار داشت: دوست داشتم فصل  بعد در حالی بازی کنم که دیده شدم باشگاهی که پر طرفدار باشد قطعا در آن دیده می شود مضاف بر این که امسال تمام بازیکنان انگیزه دارند تا بهترین نمایش برای تیم های خود داشته باشند، من هم یک مقطعی وارد تیم شدم اما نتوانستم جایگاه ثابتی داشته باشم امسال قصد دارم اول بازی خوبی برای تیم خود به نمایش بگذارم بعد به پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

 وی در خصوص  رقم قرار دادش با تراکتور گفت: کدام بازیکن رقم قرار دادش را گفته است که من بگویم اما مطمئن باشید رقم قرار داد من از فصل پیشم زیاد تفاوتی نمی کند.

 وی در خصوص بازی که مقابل پرسپولیس دارند گفت: این بازی یکی از بهترین بازی های دوستانه ای است که برگزار می شود پرسپولیس  از کادر فنی خوبی برخوردار است و فکر می کنم محک جدی باشد برای ما قطعا این دو تیم در لیگ برتر برای قهرمانی خواهد جنگید.

 لک در خصوص حضور مجید جلالی در تراکتور گفت: یکی از دلایلی که من قانع شدم  به تراکتور بیایم مجید جلالی بودم تعریف این مربی را خیلی شنیدم از بازیکنانی هم که جذب  شده این فصل در تراکتور نشان می دهد امسال جلالی  برنامه ی ویژه ای  دارد تیم های مجید جلالی  همیشه زیبا بازی کردن امسال  هم تراکتور متفاوت بازی خواهد کرد./آق
برچسب ها: لک ، تراکتور ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.