سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نوزاد آبادانی در آمبولانس به زندگی سلام کرد

سرپرست مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: با حضور به موقع تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان، نوزاد آبادانی در آمبولانس به زندگی سلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران شهرام مقام اظهار کرد: با تماس تلفنی خانواده‌ای در میدان طیب، مبنی بر آغاز زایمان مادر خانواده در منزل، دو تکنسین فوریت‌های پزشکی آبادان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان با سرعت عمل، انجام اقدامات درمانی اولیه و گرفتن زایمان، مادر و نوزاد را در کمال سلامت به زایشگاه منتقل کردند.

سرپرست مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آبادان در ادامه ضمن اعلام تعداد ماموریت‌های اعزام شده تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان در هفته‌های اخیر گفت: این تعداد ماموریت بیش از یک هزار و نزدیک به یک هزار و 500 ماموریت است.

وی عنوان کرد: حدود 500 ماموریت از تعداد اعلام شده در آبادان صورت گرفته و بقیه به ترتیب دفعات اعزام، مربوط به شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان ضمن اعلام آمار بیمارانی که در محل درمان شده و یا به بیمارستان منتقل شدند، گفت: تعداد 42 بیمار تصادفی در محل درمان شده  و 263 تصادفی نیز برای پیگیری درمان به بیمارستان منتقل شدند ضمن اینکه 507 بیمار غیرتصادفی نیز با کمک تکنسین‌های فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به بیمارستان منتقل شده و 317 بیمار غیرتصادفی نیز نیازی به اعزام به بیمارستان نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در زمان بروز حوادث احتمالی می‌توانند با تماس با شماره اورژانس 115 تماس گرفته و کارمندان ما را برای رسیدگی و حضور در محل مطلع کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.