سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرود:

آماده سازی بانوان جهت حضور قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی شمشیر بازی

نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی بانوان گفت: اردوی تیم ملی شمشیر بازی ابتدای مرداد ماه به اتمام می رسد تا شمشیر بازان برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده شوند.

شهناز کرود سرپرست، نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت:  اردوی تیم ملی شمشیر بازی بانوان جهت آماده سازی برای حضور پر قدرت در رقابت های شمشیر بازی غرب آسیا از روز 20 تیر ماه در سالن کلاهدوز تهران آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: از ملی پوشان سه اسلحه فلوره،  سابر واپه برای حضور برای اردو دعوت به عمل آوردیم که به ترتیب در اسلحه اپه،  بهاره غیاث آبادی ، مهناز پور احمدی،  سکینه نوری، نگین میکلایی، آرزه قاره گوشی ، در اسلحه فلوره، مطهره محسنی، سروناز مرتضوی،  الهه قهرمانی، نگین قاضی، و دریا آردن و در نهایت در اسلحه سابر کیانا باقر زاده، نجمه سازنچان، فائزه رفیعی ، پریما برزگر، و فرناز صفوی زاده در این اردو حضور دارند.

گفتنی است:  اولین دوره رقابت های  قهرمانی آسیا در رده سنی امید زیر 23 سال گذشته به میزبانی فیلیپین برگزار شد که تیم ملی اسلحه سابر در بخش آقایان موفق به کسب مدال طلا شد و بانوان کشورمان به دلیل  عدم حضور در این رقابت ها هیچ سهمی در توزیع مدال ها نداشتند./آق
برچسب ها: کرود ، شمشیربازی ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.