سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

همه جریان‌های سیاسی به رئیس جمهور منتخب کمک کنند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دوره رقابت در انتخابات پایان یافته و اکنون دوران رفاقت است، گفت: همه جریان‌های سیاسی باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند؛ اظهار کرد: اکنون دوره رفاقت است و دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته است.

وی با بیان اینکه همه باید برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنند، تاکید کرد: همه جریان‌های سیاسی باید به کمک منتخبان مردم بشتابند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دوری از افراط و تفریط باید ویژگی دولت یازدهم باشد، گفت: انتخابات 24 خردادماه سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن شد و مردم با بصیرت ایران با لبیک به رهبر انقلاب پای صندوق‌های رأی آمدند.

رضایی بیرجندی افزود: حماسه سیاسی مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب در خردادماه رقم خورد و اکنون همه باید دست در دست هم دهند و با کمک به دولت جدید حماسه اقتصادی را محقق سازند.

وی اضافه کرد: با تحقق حماسه اقتصادی زمینه استقلال بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌شود.

امام جمعه بیرجند در توصیه‌ای به دولت یازدهم گفت: از تجربیات دولت‌های گذشته به ویژه دولت فعلی استفاده شود.

رضایی بیرجندی اضافه کرد: از خدمات دولت‌های نهم و دهم و تلاش‌های صورت‌ گرفته توسط این دولت تشکر می‌کنیم و در این زمینه نباید نقدها باعث نادیده گرفتن تلاش‌ها و خدمات این دولت باشد.

گرامی‌ داشتن 16 تیرماه روز مالیات و ضرورت توجه به جایگاه مالیات در فرهنگ اسلامی، 14 تیرماه روز قلم و توصیه به اهالی قلم و نویسندگان در راستای آگاهی‌بخش و پرهیز از شایعه‌پراکنی و آماده شدن مومنان برای استفاده از ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای سخنان قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیرجند بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.