سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

23 هزار ليتر سوخت در بخش كشاورزي گچساران صرفه جويي شد

فرماندار گچساران گفت: 23 هزار ليتر سوخت گازوئيل كه در سه ماه نخست امسال به صورت غيرمجاز در اختيار كشاورزان اين شهرستان قرار گرفت صرفه جويي شد.

محمد شفيعي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، ارزش ريالي اين ميزان سوخت صرفه جويي شده را 460 ميليون ريال اعلام كرد.
وي افزود: ميزان سوخت گازوئيل صرفه جويي شده در شهرستان گچساران مربوط به 48 دستگاه كمباين بوده كه از اين تعداد 40 مورد غيربومي است.
شفيعي بيان كرد: تقسيم سوخت در فصول كاشت و برداشت محصولات كشاورزي در گچساران بر اساس برنامه ريزي انجام شده در اختيار كشاورزان اين شهرستان قرار داده شود.
وي اظهار كرد: دشمنان داخلي و خارجي براي ضربه زدن به جوانان ايران با وارد كردن برخي كالاها از جمله وسايل آرايشي، لباس هاي زننده و مشروبات الكلي اقدام به تهاجم فرهنگي كرده اند.
شفيعي عنوان كرد: جلوگيري از قاچاق كالا و ارز در شهرستان گچساران با محوريت و برنامه ريزي مناسب انجام شود.
وي ابراز داشت: ايجاد مسير سالم، برخورد قانوني با قاچاقچيان و رويكرد فرهنگي مي توانند در زمينه مبارزه اصولي با قاچاق كالا و ارز در شهرستان گچساران نقش مهمي داشته باشند.
شفيعي افزود: مديران اجرايي گچساران با جديت و تلاش بيشتري در زمينه مبارزه با قاچاق كالا و ارز در اين شهرستان بكوشند تا زمينه شكوفايي روزافزون اين شهرستان فراهم شود.
وي گفت: مقام معظم رهبري بر شعار توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني تاكيد زيادي داشته اند و براي تحقق اين امر مسوولان با قطع دست عوامل قاچاق كالا و ارز در كشور مي توانند كارگاه ‌ها و كارخانه هاي توليدي كوچك داخلي را حمايت كنند./س
برچسب ها: سوخت ، کشاورزی ، صرفه ، جویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.