خدادادی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب افزود: مشاوره تلفنی در طرح صدای مشاور برای پاسخگویی به سئوالات شهروندان به پیشنهاد مسئول گل و گیاه منطقه ای 3 راه اندازی شده است.
خدادادی در ادامه تصریح کرد: در این طرح با اختصاص کد ویژه برای هر شهروند به سئوالات و مشکلات آنها در خصوص گل و گیاه توسط کارشناسان ارشد پاسخگو بوده و برای تماس های بعدی و پیگیری مشکل، اطلاعات آنها ثبت می شود.
خدادادی همچنین اظهار داشت: این طرح در روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت 9 تا 11 به صورت پایلوت انجام شده و کاملا موفق بوده است.
وی در ادامه افزود: برای تکمیل این طرح نیاز به که ویژه برای خط های تلفن است که با توجه به هماهنگی ها و نیازسنجی های انجام شده در سال جاری این کد اختصاصی خواهد یافت.
وی در خاتمه تصریح کرد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت در حال انجام است و با اختصاص کد تلفن به صورت مکانیزه و اتوماسیون ادامه خواهد داشت./ز