سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري همايش تخصصي بررسي ابعاد شبكه‌هاي اجتماعي به تعويق افتاد

دبير اجرايي همايش تخصصي بررسي ابعاد شبكه‌هاي اجتماعي گفت: به دليل پاسخگويي به درخواست‌هاي متعدد علاقه‌مندان به ارائه مقالات و شركت در همايش برگزاري همايش بررسي ابعاد شبكه‌هاي اجتماعي از روز چهارشنبه 12 تير ماه به هفدهم مهر ماه سال جاري موكول شد.

مهندس عباس ناصري در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه همايش تخصصي بررسي ابعاد مختلف شبكه‌هاي اجتماعي توسط پژوهشكده فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي برگزار مي‌شود، افزود: آسيب‌شناسي ظرفيت سنجي و ارائه راهبردهاي بهره گيري از اين نوع شبكه‌هاي نوين در جهت پيشرفت برنامه‌هاي اجتماعي و اقتصادي كشور و افزايش توان ملي و كاهش آسيب پذيري در مقابل شبكه‌هاي اجتماعي است.

دبير اجرايي همايش بررسي ابعاد شبكه‌هاي اجتماعي در ادامه به محورهاي اين همايش اشاره و بيان كرد: شبكه‌هاي اجتماعي و هويت اسلامي ايراني، شبكه‌هاي اجتماعي و روابط نسلي در ايران از جمله محورهاي اين رويداد علمي است.

مهندس ناصري در پايان اظهار داشت: علاقه‌مندان به ارسال مقاله مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني همايش به آدرس www.cyberconf.ir حداكثر تا 15 شهريور ماه سال 92 مقالات خود را پيرامون محورهاي همايش به دبيرخانه ارسال كنند./ح



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.