سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايبندي تشکيلات خودگردان به راه حل تشکيل دو کشور مستقل

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن باتاکید بر ضرورت آشتی میان گروه های فلسطینی گفت وی به راه حل تشکیل دو کشور مستقل پایبند است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ؛ عباس در جمع خبرنگاران خارجی و اعضای اتحادیه روزنامه نگاران لبنان در بیروت گفت‌: : ما راه حل تشکیل یک کشور را در فلسطین نمی پذیریم. ما تنها راه حل تشکیل دو کشور را قبول داریم.

وی با اشاره به سیاست گسترش شهرک های رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی فلسطین گفت‌: این یک واقعیت است که ما این شهرک ها را نمی پذیریم و همه شهرک هایی که بعد از سال 1967 پدیدار شدند غیرقانونی هستند و این امر پایه مذاکرات ما را تشکیل می دهد.

وی درباره آشتی گروه فتح و حماس گفت‌: حماس بخشی از مردم فلسطین است و ما دوست داریم با آنها آشتی کنیم و دوست نداریم هیچکس بیرون قرار گیرد. مردم فلسطین حول یک کلمه متحد هستند و آن فلسطین است.

سفر سه روزه عباس به لبنان روز جمعه به پایان می رسد. عباس در طول اقامت در لبنان با میشل سلیمان، رئیس جمهور، نجیب میقاتی نخست وزیر موقت، نبیه بری رئیس پارلمان و تمام سلام نخست وزیر منتخب این کشور دیدار کرد.

برچسب ها: تشکیلات ، فلسطین ، اشغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.