سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیزات پزشکی در کشورمان از اغلب کشورهای جهان بیشتر است

درحال حاضر تجهیزات پزشکی در کشورمان از اغلب کشورهای جهان بیشتر است و امروز شاهد هستیم که هر نوع درمان و جراحی در کشور انجام می شود.

سعید کاظمی، استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاري در حوزه پزشکی داشته ایم که ثمره آن کاهش وابستگی کشورمان به سایر کشورهها در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: اگر در برخی از زمینه ها ی پزشکی هنوز به خودکفایی کامل نرسیده ایم ، اما با قاطعیت می توان گفت که روز به روز بر میزان خودکفایی و عدم وابستگی کشورمان در زمینه های پزشکی افزوده می شود.

کاظمی تصریح کرد: اغلب تجهیزات مورد نیاز برای انجام درمان ها و جراحی ها حتی درمان های بسیار پیشرفته نیز در کشور وجود دارد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تجهیزات پزشکی به ویژه تجهیزات تشخیصی در کشورمان از اغلب کشورهای جهان بیشتر است و امروز شاهد هستیم که هر نوع درمان و جراحی در کشور انجام می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه میزان اعزام بیماران به خارج از کشور برای انجام درمان های مختلف بسیار محدود شده است ، خاطر نشان کرد: درحال حاضر آنقدر در حوزه پزشکی پیشرفت کرده ایم که می توانیم هر نوع درمان و اقدام تشخیصی را حتی بهتر از اغلب کشورهای دیگر در داخل انجام دهیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.