سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید تدابیر امنیتی در استانهای مختلف مصر

ارتش مصر تدابیر امنیتی در اطراف ساختمانهای حساس در استانهای مختلف این کشور را در آستانه تظاهرات گروههای اسلامخواه تشدید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ درباره حمله افراد مسلح به نیروهای ارتش و پلیس مصر در منطقه سینا گفت: در یکسال گذشته ما شاهد تقویت گروههای اسلامخواه تندرو در منطقه سینا بودیم و حملات به نیروهای نظامی مصر در این منطقه مسئله جدیدی نیست. اما نگرانی اصلی در مورد وقوع درگیری در قاهره و دیگر استانهای مصر است. به ویژه که گروههای اسلام خواه امروز از طرفداران خود برای تظاهرات دعوت کردند. 

استقرار نیروهای ارتش مصر در اطراف میدان رابعه العدویه و دانشگاه قاهره که طرفداران گروههای اسلام خواه در آنها حضور دارند، افزایش یافته است. ارتش مصر همچنین نیروهای جدیدی را در اطراف ساختمان های حساس در استانهای قاهره و الجیزه مستقر کرد. گروههای اسلام خواه در تظاهرات امروز، مخالفت خود با کودتا علیه رئیس جمهور قانونی مصر را اعلام خواهند کرد. این گروهها بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات امروز تاکید دارند، اما با وجود این تظاهرات به صورت مسالمت آمیز آغاز می شود همواره شاهد خشونت هایی در ادامه تظاهرات هستیم. 

جوانان انقلابی مصر در مقابل خواستار تظاهرات برای اعلام حمایت از اقدام ارتش این کشور شدند. 


برچسب ها: استان ، مصر ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.