سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه حسینی:

شايد امسال از دنیای قهرمانی کناره گیری میکنم

ملی پوش بد مینتون گفت: هنوز تصمیم قطعی برای کناره گیری از تیم ملی ندارم، ممکن است امسال دنیای بدمینتون را ترک کنم.

علی شاه حسینی ، ملی پوش بد مینتون ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات رنکینگ کشوری در فینال بازی را واگذار کردم وبا اینکه رقابت در 3 گیم متوالی بسیار نزدیک دنبال شد ولی درنهایت سروش اسکندری با استفاده از شرایط میزبانی قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

وی اضافه کرد: در مسابقات ده فجر سال گذشته اعلام  کردم اگر یک جوان در رقابت های کشوری موفق به شکست من شود از تیم ملی خداحافظی می کنم، در این خصوص هنوز هم سر حرفم هستم ، گر چه هنوز برای خداحافظی تصمیم جدی ندارم ولی ممکن است امسال آخرین سال حضورم در بین ملی پوشان باشد، البته باید بگویم در این شکست دغدغه های کاری بی تأثیر نبود.

ملی پوش بد مینتون خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات رنکینگ کشوری در بخش انفرادی و دوبل به ترتیب 90 و 45 هزار تومان پرداخت کردیم ولی این هزینه درحالی است که سال گذشته در همین رقابت ها نفرات اول کمتر از 2 میلیون تومان پاداش گرفتند.

شاه حسینی در خصوص حضور ملی پوشان در رقابت های برون مرزی گفت: بنگلادش ، بلغارستان و قبرس از جمله کشورهایی هستند که هر کدام تا مهرماه میزبان یک مسابقه بین المللی هستند و طبق آخرین گفتگوهای من با بهادر زکی زاده ، مربی تیم ملی بزرگسالان ، قرار است مهرماه به بنگلادش اعزام شویم ، البته هم چنان این حضور قطعی نیست.

شاه حسینی اضافه کرد: هنوز فدراسیون هیچ برنامه ای را در اختیار ملی پوشان قرار نداده است، هر چند توقع حضور یک مربی خارجی در شرایط فعلی منطقی نیست ولی ارائه برنامه به ملی پوشان برای ارزیابی آنها دشوار نیست.

وی درمورد کیفیت برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: امیدوارم از این رقابت ها در سال جاری با روند رو به رشد ی همراه باشد طوری که حداقل 8 تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنند تا ضمن بالا رفتن کیفیت مسابقات به هیجان مسابقات نیز افزوده شود.

شاه حسینی در ادامه افزود: سال گذشته تیم های گاز تهران و ابتکار ملی زنجان مهره های اصلی رقابت ها بودند اما به دلیل اینکه تیم قهرمان به مسابقات برون مرزی اعزام نمی شود ،‌اسپانسرها نیز از این رقابتها استقبال نمی کنند.

لیگ امسال 16 خرداد به پایان رسید و قرار است که تا پایان شهریور ماه تیم ها برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.