سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب: اکثر دوران عباسی در وزارت ورزش به آزمون و خطا گذشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فکر می کنم اکثر دوران حضور آقای عباسی در وزارت ورزش به آزمون و خطا گذشت.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فکر میکنم اکثر دوران حضور عباسی در وزارت ورزش به آزمون و خطا گذشت چون نه خودش و نه معاونانش از مدیران ورزش نبودند و الان چند ماهی است که یک سری معادلات و روابط ورزشی را تشخیص داده اند و مطمئناً پست شان را باید به شخص دیگری بدهند.

وی ادامه داد: البته این فرایند، یک فرایند معیوب 30 ساله در ورزش ما است که همیشه یک نفر با یک دولتی به ورزش ما آمده و بدون تاثیرگذاری موثر پستش را واگذار کرده است الان هم عباسی خودش باید بگوید که طی این 2 سال در ورزش ما چه کاري کرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا عباسی در وزارت ورزش نمره قبولی گرفته یا نه،‌گفت: ایشان یک شخصیت محترم و دوست داشتنی دارد اما برای جامعه ورزش اثرگذاری مثبتی نداشتند.

اثرگذاری می تواند برنامه و کارهای ماندگار باشد تا از آنها نام ببریم. کاروان ما در المپیک لندن نتیجه گرفت اما این مساله ملاک نیست چون در مدیریت کلان ورزش، ملاک برنامه ای اثرگذار مثل برنامه هایی که ورزش یک ملت را متحول کند، است.

وی ادامه داد: ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان کار بسیار سختی بود و نمی دانم عباسی در بخش جوانان چه کاري کرده است. ایشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان باید به نیازهای بی شمار جوانان هم پاسخگو باشد.

ذوالفقار نسب در پایان گفت: وزیر ورزش جدید ایران باید یک مقبولیت اجتماعی ورزشی داشته و باید از سنین پایین آگاه به معادلات و مدیریت ورزش باشد.

باید یک کار گروه ورزشی بسیار توانمند داشته و مطمئناً باید برنامه های بنیادین و بلند مدت و میان مدت داشته باشد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.