سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور صورت گرفت:

تشكيل كارگروه توسعه بازاريابي انتشارات

بررسي شيوه‌هاي بازاريابي و توسعه شبكه فروش انتشارات سازمان آموزش فني وحرفه‌اي در كارگروهي با همين نام انجام مي‌شود.

سياباني رئيس كارگروه توسعه شبكه فروش و بازاريابي انتشارات سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه در كنار فروش و عرضه كالاهاي سنتي و مواد طبيعي و مصرفي كالاها و خدمات فرهنگي نيز جايگاه اقتصادي ويژه‌ا ي دارند و ناشران به عنوان توليد كنندگان يكي از شاخص‌ترين اقلام فرهنگي يعني كتاب به استفاده از روش‌هاي بازاريابي نياز دارند.
وي افزود: بازاريابي در نظام كلي محصول گرا و بازارگرا پيروي مي‌كند كه با توجه به تمركز نظام بازارگرا به مصرف كننده و نيازهاي او و خصوصيات كتاب به عنوان يك كالاي فرهنگي استفاده از نظام بازارگرا براي بازاريابي كتاب توصيه مي‌شود.
سياباني تاكيد كرد: با توجه به اهميت فروش و بازاريابي انتشارات سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور كارگروهي به منظور بررسي شيوه‌هاي اين نوع بازاريابي در اين سازمان تشكيل شده است كه موجب بهبود اين روند در آينده خواهد بود./
برچسب ها: کارگروه ، توسعه ، انتشارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.