سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال:

نگران حذف مسابقات کیش از تقویم AVC نیستیم / برخی دوستان حواشی مسابقات کیش را بزرگ‌نمایی کردند

تور آسیایی والیبال ساحلی کیش چند سالی اسفند ماه در این جزیره برگزار می‌شود اما به دلیل مشکلات مالی این رقابت‌ها در سال 1391 اجرا نشد.

نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آن که هزینه مربوط به برگزاری مسابقات آسیایی والیبال ساحلی کیش بسیار زیاد است ما برای اجرای این رقابت‌ها نیاز به حامی مالی قوی و قدرتمند داریم که تاکنون خبری در این خصوص نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود باید بگویم که اجرای تور آسیایی والیبال ساحلی کیش در نیمه اول سال جاری هم منتفی است.

وی در این خصوص که عدم برگزاری مسابقات کیش باعث حذف این پیکار‌ها در تقویم اجرایی AVC می‌شود گفت: مسئولان کمیته‌ ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا AVC تقویم اجرایی را هر سال به طور متوالی بررسی و تنظیم می‌کنند و تقویم را سال به سال ارائه می‌دهند اگر تور آسیایی والیبال ساحلی از تقویم اجرایی سال 2013 میلادی حذف شود در صورت فراهم شدن شرایط مالی مناسب می‌توانیم پیشنهاد برگزاری این مسابقات را در سال 2014 میلادی به کمیته‌ ساحلی آسیا بدهیم.

انصاری تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کشورهایی که خواهان برگزاری تور والیبال ساحلی در سطح آسیا هستند بسیار کم است و مسئولان AVC از تمامی میزبانی‌ها استقبال می‌کنند به همین دلیل نگرانی خاصی در خصوص حذف مسابقات کیش از تقویم اجرایی AVC نداریم، متاسفانه برخی دوستان والیبال ساحلی سعی در بزرگ‌نمایی و ایجاد حواشی در خصوص حذف مسابقات کیش از تقویم AVC دارند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.