سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوي: قبل از لک، جاوید گیتی‌پسندی شده بود / کادر فنی تیم ملی هیچگاه از اعتراض در امان نبوده است

مدیر‌عامل باشگاه شهید منصوری گفت: کسانی که رضا لک را مورد اتهام قرا می‌دهند هدفشان ناکامی تیم ملی در بازیهای آسیایی است قبل از لک گیتی‌پسند شد.

اکبر تقوی مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چرا ماجرای پیوستن مهدی جاوید به گیتی‌پسند را تا این حد بزرگ می‌کنند . جاوید بازیکن منصوری بوده و ما باید اجازه‌ی حضورش در یک تیم دیگر را صادر کنیم که با توجه به شرایط این کار را انجام دادیم. متاسفانه به دلایل مشکلات مالی و عدم ثبات مالی در باشگاه مجبور شدیم با حضور جاوید در گیتی‌پسند موافقت کنیم البته این تصمیم تنها به نظر این بازیکن مربوط میشود زیرا قبل از اینکه صحبتی از سر‌مربیگری رضا لک در گیتی‌پسند شود جاوید میل به جدایی‌اش از منصوری را اعلام کرده بود.

وی افزود: جدایی جاوید و حضورش در گیتی پسند به دیگر تیم‌ها ارتباطی ندارد در صورتیکه جاوید نام تیم دیگری جز گیتی‌پسند را برای همکاری می‌آورد با انتقالش‌ موافقت نمی‌کردم و تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا این بازیکن در منصوری بماند هدفم دفاع از رضا لک و مسئولان گیتی‌پسند نیست زیرا این مربی از این پس با منصوری هیچ ارتباط کاری ندارد اما انسانیت را نباید کنار گذاشت مدت زیادی است که لک را می‌شناسم در زمان همکاری‌مان یک‌بار هم برای جذب بازیکنان با فردی صحبت نکرد و مسئولیت نقل و انتقالات را به باشگاه می‌سپرد به همین دلیل حاضرم قسم بخورم که این مربی از موقعیتش‌ برای جذب بازیکن استفاده نکرده است.

تقوی در ادامه بیان داشت: قبل از اینکه تیم ملی در تورتمنت‌ چین و بازیهای آسیایی کره‌جنوبی حضور یابد مسئولان گیتی‌پسند طی تماس تلفنی موافقتم‌ را در مورد جابه‌جایی جاوید جلب کردند و من هم به دلیل اهمیتی که به خواسته‌ی بازیکنان می‌دهم با مشاهده‌ی رغبت این بازیکن به گیتی‌پستند رضایت‌نامه را صادر کردم ما کار حرفه‌ای انجام دادیم لازم نیست دیگر باشگاهها به دلیل ناکامی در جذب بازیکن به مربی تیم ملی اتهام بزنند شاید افرادی که در حاشیه ایستاده‌ا‌ند بگویند که باشگاه منصوری سیاست کاریش را با گیتی پسند تغییر داده و این دو باشگاه با هم دوست شده‌اند تمام این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم من مشکل شخصی با اصفهانی‌ها ندارم یک بحث فنی و حرفه‌ای پیش آمد که رای نیز برایش صادر شد اطمینان داشته باشید در فصل آینده سخت‌ترین بازی گیتی‌پسند مقابل منصوری رقم خواهد خورد.

معترضان به لک ناکامی در مسابقات آسیایی را هدف گرفته‌اند

مدیرعامل باشگاه منصوری خاطرنشان کرد: کسانیکه که این روزها جریان جذب بازیکنان را توسط رضا لک مطرح می‌کنند اهداف منفی در ذهن دارند این افراد ناکامی در مسابقات کره جنوبی را هدف گرفته‌اند همانطور که بیش از این افراد عملکرد صانعی‌ را زیر سوال بردند، تیمی که امروز در کره نتایج خوبی را کسب کرده حاصل فکر و جوانگرایی صانعی‌ است که افراد همیشه منتقد اجازه به ثمر رسیدن این افکار را ندارند پس از گذر از فراز نشیب ها تیم ملی در راه صعود قرا گرفته بیایید و به دور از منافع شخصی خود حمایتشان‌ کنیم.

وی افزود: در هر دوره افراد جدیدی هدایت تیم ملی را به دست می‌گیرند اما نفراتی‌ در فوتسال‌ با  همه کسانیکه به تیم ملی می‌پیوندند مشکل دارند و حاشیه‌سازی می‌کنند حالا وقت تخریب نیست باید آرامش از دست رفته فوتسال‌ را به این ورزش باز گردانیم‌ افرادی که کادر فنی گذشته تیم ملی را مورد کم لطفی قرار دارند به چه نتیجه ای رسیدند که این روند را با ز هم دنبال می‌کنند کار درستی نیست که برای حضور هر شخصی بهانه تراشی کنیم.

تقوی تصریح کرد: از ناکامی تیم ملی در جام‌جهانی بیشترین صدمه متوجه تیم فوتسال‌ منصوری شد. روزهایی لک به دلیل ملی‌پوش بودن نفرات تنها با 3 بازیکن تمرینات را انجام می‌داد و پس از ناکامی نیز عواقب روحی بازیکنان گریبانگیر این مربی شد هیچ کسی نبود که زحمات این مربی را مشاهده کند اما حالا که در تیم ملی حضور دارد هر روز صحبتی برای تخریبش‌ انجام می‌شود.

تهمت‌زنندگان امروز لابی‌های گذشته را فراموش کردند

اکبر تقوی خاطر نشان کرد: قصد نبش‌قبر ندارم اما در گذشته مربیانی‌ به واسطه نفوذ در فوتبال بازیکنان را به راحتی جابه‌جا می‌کردند و هیچ‌کسی هم اعتراض نمی‌کرد اما حالا توجه همه به جذب یک بازیکن توسط باشگاه گیتی‌پسند معطوف شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش تمام فوتسالی‌ها موفق به ایجاد آرامش در این ورزش شدیم و به روزهای اوج خود باز گردیم‌./آق
برچسب ها: تقوی ، گیتی ، پسند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.