سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعی: فدراسیون در حد توانش به تیم ملی کمک کرده است/ تکواندو هم مثل والیبال جذاب می شود

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو گفت: فدراسیون تکواندو به اندازه قدرت و توانش به تیم ملی برای رقاتب های جهانی کمک کرده است.

هادی ساعی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: حداکثر تلاش خود را می کنیم تا امکاناتی را در اختیار تیم ملی تکواندوی بزرگسالان قرار دهیم تا کمبودی نداشته باشند.

وی افزود: در واقع از زمان تشکیل اردوهای تیم ملی برای رقابت های جهانی مکزیک با وجود مشکلات مالی که داشتیم، فدراسیون تکواندو در حد توان خود امکاناتی را در اختیار ملی پوشان قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما هم می دانیم این اردو کمبودهایی داشته و در حد اردوهای قبلی نبوده است، اما امکانات فدراسیون با وجود مشکلات مالی و بدهی ها به همین اندازه است و امیدواریم بتوانیم اعضای تیم ملی را قبل از سفر به مکزیک تا اندازه ای راضی کنیم.

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو در خصوص رقابت های جهانی مکزیک و اهمیت آن از سوی رسانه ها گفت: اگر مسابقات تکواندو هم مثل والیبال و فوتبال از تلوزیون پخش شود به همان اندازه برای مردم جذاب خواهد بود چون بازیکنان ایرانی بازی های خوبی از خود به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: با پخش زنده مسابقات تکواندو علاقمندان آن زیاد شده و مردم برای اخبار آن پیگیر خواهند بود. از سویی دیگر همه با افتخارات تکواندوکاران که در این سال ها بدست آمده بیشتر آشنا می شوند./آق
برچسب ها: ساعی ، تکواندو ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.