سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور احمدي‌نژاد صورت گرفت

بهره‌برداري از بزرگترين بلوار معنوي جهان اسلام در شهر مقدس قم

بلوار پيامبر اعظم(ص) به عنوان بزرگترين بلوار معنوي جهان اسلام که حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را به صورت کاملاً مستقيم به مسجد جمکران متصل مي‌کند، با حضور رييس‌جمهور به طور رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد که بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) به استان قم سفر کرده است، با حضور در ميانه مسير بلوار پيامبر اعظم(ص)، اين مسير را که به طول 7 کيلومتر و عرض متوسط 300 متر احداث شده است، افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار داد.

بلوار پيامبر اعظم(ص) داراي مسيرهاي پياده‌رو و سواره‌رو اعم از سواري و اتوبوس‌هاي تندرو است و قرار است در آينده مسير قطارهاي شهري نيز در آن ايجاد شود.

اين بلوار بدون هيچ مانع يا پيچ يا انحرافي دو حرم مقدس شهر قم را به يکديگر متصل مي‌کند، به نحوي که زائران و علاقمندان با عبور از اين مسير مي‌توانند در هر نقطه‌اي از اين بلوار هر دو حرم را به راحتي مشاهده کنند.

در حاشيه مراسم افتتاح اين بلوار، جمع قابل توجهي از مردم شهر قم، براي خيرمقدم و خوش‌آمدگويي به احمدي‌نژاد در محل اجراي اين مراسم حضور يافته و به صورت پرشور و مستمر به تشويق و سردادن شعارهايي در حمايت از احمدي‌نژاد پرداختند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.