سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز"پنج شنبه 13 تیرماه 92"؛

"افزایش ناپایداری" و "کاهش نسبی دما" در برخی استان ها

در دو روز آینده در جنوب شرق کشور افزایش ابرو بارش پراکنده و در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز"پنج شنبه 13 تیرماه 92" بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد در دو روز آینده در شمال غرب کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی می شود که شدت آن در نواحی شمالی این استان ها خواهد بود.
براساس این گزارش، این وضعیت در سه روز آینده در سواحل دریای خزر نیز دور از انتظار نیست و همچنین امروز و فردا در جنوب شرق کشور نیز بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابرو بارش پراکنده پیش بینی می شود.
لازم به ذکر است، بعدازظهر فردا در شرق کشور بویژه در منطقه زابل  وزش باد و گردو خاک رخ می دهد و همچنین در دو روز آینده در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت ولی از روز شنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوا در این مناطق افزایش می یابد.
گفتنی است، طی ساعات آینده دریای خزر مواج بوده و همچنین در دو روز آینده در جنوب غرب و غرب کشور شرایط برای وقوع گردو خاک مهیاست.


شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف  تا کمی ابری ودر بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 35 درجه و درکمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، سرما ، دما ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.