سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان؛

مظفری: خبرنگار فدراسیون جهانی اعتراضاتم را سانسور می کند/ما برای پنجمی یا هفتمی به مکزیک نرفتیم

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان توانست با غلبه بر تیم ملی مصر به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافتند.

ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت، سطح کیفی این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی جهان بسیار بالاست و ما برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر راه سختی را دنبال کردیم به طوری که از تیم های هم گروه ایران در مرحله مقدماتی سه تیم به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کردند.

وی گفت: کار ما در دور مقدماتی سخت بود همان طور که نتایج بازیها نشان می دهد از تیم های همگروه ایران در مرحله مقدماتی تیم های فرانسه، روسیه و فنلاند در جمع هشت تیم برتر راه پیدا کردند.

وی تصریح کرد: متأسفانه نوع برگزاری مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار نیست در مصاحبه های خود با خبرنگار فدراسیون جهانی والیبال تمامی موارد را ذکر کردم اما چون نماینده (FIVB) محسوب می شود بسیاری از حرف هایم را سانسور کرده است.

وی گفت: نوع چیدمان و تقسیم بندی تیم ها در شهرها و حتی زمان بندی نقل و انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر افتضاح است حتی امروز شاهد بودیم که پروتکل به شکلی دیگر در مسابقه با مصر اجرا شد وقتی به برگزار کنندگان این مسئله را گوشزد کردیم آنها گفتند که ما پروتکل B را اجرا می کنیم من در طول سن والیبلی خود تا به حال چنین اجرایی ندیده بودم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تصریح کرد: مسئولان برگزار کننده امروز به عدم هماهنگی مارک جوراب بازیکنان ایرانی ایراد گرفتند این شرایط در حالی بود که ما تاکنون به همین منوال بازی ها را  دنبال کرده بودیم. به نظرم افراد حاضر در این مسابقات به هیچ عنوان صرفاً برای والیبال برنامه ریزی نکرده اند.

پاسور آرژانتین تبحر زیادی دارد

وی در خصوص دیدار تیم ملی نوجوانان با آرژانتین در دومین بازی پلی اف گفت: در ترکیب آرژانتین پاسور کوتاه ولی بسیار متبحر حضور دارد که دفاع روی تور وی تا حدودی ضعیف است و برخی در منطقه چهار بسیار عالی کار می کند باید نوع کار پاسور خود را بر اساس عملکرد وی هماهنگ کنیم تا مدیریت باقری را در دست بگیریم. به طور کلی اگر بازیکنان ایرانی بتوانند در این دیدار خوب سرویس بزنند به طور قطع خواهیم بود. در تیم ایران 5 بازیکن سرویس زن حرفه ای حضور دارد اگر آنها مقابل حریف عملکرد ضعیفی داشته باشند غلبه بر آنها کار سختی می شود اما اگر 70 درصد آمادگی خود را به نمایش گذارند به طور قطع حریف را شکست خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ادامه اظهار داشت: طی صحبت هایی که امروز با ملی پوشان در جلسه آنالیز داشتم به آنها اعلام کردم که ما برای رسیدن به مقام پنجم یا هفتم به مکزیک نیامده ایم باید برای کسب مدال آرژانتین را ببریم آنها نباید تمام زحمات و تمرینات انجام شده در طول چندین ماه اخیر را فراموش کنند.

مدیون همکارانم هستم

مظفری یادآور شد: این برد و رسیدن به جمع هشت تیم برتر مسابقات را مدیون همکارانم به خصوص رحمت نوری (مربی)  و علی فتعلی نژاد (آنالیزور) هستم آنها در زمانی که ما مسابقات مرحله مقدماتی را در شهر تیخوآنا دنبال می کردیم در شهر مکزیکای فیلم دیگر بازیها را تهیه و برای آنالیز آماده می کردند./آق
برچسب ها: والیبال ، نوجوانان ، مکزیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.