سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قابل توجه مسئولان ورزش قم؛

صبایی که طوفانی آمد و نسیم وار می رود

سکوت و بی توجهی مسئولان باشگاه صبای قم به تیم فوتسال این شهر که پدیده فصل قبل بود اعتراض مربیان را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فصل گذشته فوتسال ایران شاهد یک شگفتی بود در حالیکه چشم همه به رقابت دو تیم صدر جدولی برای کسب عنوان قهرمانی بود تیمی در سایه به رقابت پرداخت و در هیاهو و کری خوانی های بزرگان در نیم فصل اول عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، صبای قم پس از دو سال حضور در لیگ برتر پدیده شد و با مدیریت صحیح و دوری از حاشیه ها غیر قابل دسترس شد در حالیکه تیم های گیتی پسند و شهید منصوری به واسطه اختلاف جنجال ها در طول نیم فصل دوم نیز قادر به گرفتن جایگاه نخست شدند این جریان تا جایی ادامه پیدا کرد که بسیاری از فوتسال دوستان در بازی نهایی لیگ خواهان قهرمانی صبا بودند.

پایان لیگ که با قهرمانی گیتی پسند و نائب قهرمانی صبای قم رقم خورد این تصور را ایجاد کرد که باشگاه صبای قم فصل پرباری را در نقل و انتقالات خواهد داشت تا این بار با تمام پتانسیل برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد زیرا در طول انتقادات زیادی به ضعف کادر فنی این تیم شده بود همین امر توجه رسانه ها و اهالی فوتسال را به باشگاه صبای قم جلب کرد اما حالا زمان زیادی از فصل نقل و انتقالات فوتسال می گذرد و بی صدا ترین تیم پدیده فصل گذشته است در حالیکه تمامی باشگاه های حرفه ای لیگ در جنب و جوش تغییرات و جذب بازیکنان و افراد ایده آل هستند مسئولان باشگاه صبا نشسته اند و نظاره می کنند با مشاهده عملکرد این تیم امیدوار بودیم که لیگ ما جنبه حرفه ای گرفته و قهرمانی فقط در انحصار تیم های قدرتمند نباشد و در هر فصل تیم جدیدی نظر هواداران را به خود جلب کند اما بی برنامه گی ها و عدم مسئولیت پذیری مسئولان قمی این رویای شیرین را از بین ببرد تا به میل خود از کورس مدعیان بیرون آیند. زیرا تیمی که هدف قهرمانی را در سر می پروراند تاکنون باید در مورد بودجه کادر فنی و بازکنان تصمیم می گرفت.

مربیان این تیم که اظهار کرده بودند با صبر و تحمل اوضاع در فصل گذشته مانع از حاشیه سازی شده بودند قطع همکاری خود را با این باشگاه به دلیل بی مسئولیتی و کم توجهی مسئولان به زبان آوردند. آنها قید کار کردن در تیمی که تلاش جوانان قمی را نادیده می گیرند زدند و به قول خود فاتحه نائب قهرمان فصل گذشته را خواندند.

اینجاست این سؤال مطرح می شود باشگاهی که فصل گذشته داد نظم و انضباط را در لیگ فوتسال سر داده بود و به نوعی با مصاحبه های اعتراض آمیزش سطح کار لیگ را زیر سؤال برده بود چرا خود این گونه غیر حرفه ای رفتار می کند؟

اصول حرفه ای گری در باشگاهداری می گوید که تیمها بلافاصله پس از پایان یک فصل جلسات و برنامه ریزیهای خود را برای مسابقات سال آینده آغاز کنند ولی متأسفانه شاهدیم مسئولان و مدیران همیشه معترض باشگاه صبای قم پس از گرفتن عنوان نایب قهرمانی، فوتسال را به باد فراموشی سپردند و دیگر هیچ برنامه ای برای آن ارائه نکردند. به طوری که در محافل فوتسالی افراد از آنها به عنوان آتش تند که زود خاکستر می شود یاد می کنند.

اما هنوز دیر نشده بهتر است مسئولان این باشگاه در طول مدت باقی مانده تا پایان اولتیماتوم سازمان لیگ اقدامات لازم را برای حضور در این پیکارها بکار گیرند تا این ذهنیت بوجود نیاید که صبای قم سال گذشته فقط برای منافع باشگاهی صحبت ها معترضانه و زیبا می زد و مدعی اجرای قانون حرفه ای در لیگ فوتسال بود./آق
برچسب ها: صبای قم ، مسئولان ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.