سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دو بانوی اردبیلی راهی اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشور شدند

از سوی فدراسیون شمشیربازی کشورمان، دریا آردن و آرزو قاره‌گوشی به اردوی تیم ملی بانوان کشورمان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشورمان در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

هادی صباغی خاطرنشان کرد: برای حضور در این اردو از استان اردبیل هم دریا آردن از شهرستان اردبیل و آرزو قاره‌گوشی از شهرستان نیر به این اردو دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی فلوره نوجوانان استان اردبیل یادآور شد: دریا آردن با قهرمانی در این دوره توانست با کسب برتری مقام قهرمانی خود در اپه نوجوانان استان را این بار در فلوره تکرار کرد.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی فلوره نوجوانان استان با حضور 17 فلوریست نوجوان از سراسر استان به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و روز قوه قضائیه، آغاز شد.

صباغی یادآور شد: پس از برگزاری 57 بازی انفرادی، دریا آردن در بازی فینال با کسب برتری 15 بر 3 برابر شیوا سلطانی به مقام قهرمانی دست یافت در طی دو روز، دو مدال طلای نوجوانان استان در دو اسلحه اپه و فلوره را کسب کنند.

وی عنوان کرد: در این مسابقات سلطانی نقره گرفت و هاجر یوسفی و یاسمن نیکوکار هم مشترکاً سوم شدند و مدال برنز بر گردن آویختند.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل بیان داشت: در مسابقات قهرمانی اپه دختران اردبیل نیز دریا آردن توانسته بود قهرمانی اپه نوجوانان را نصیب خود کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، تیم ، شمشیربازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.