سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/آيت‌الله صافي گلپايگاني:

دولت يازدهم در راستاي تقويت دين و اهداف نظام حركت كند

آيت الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد گفت: دولت يازدهم در راستاي تقويت دين و اهداف نظام حركت كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني، رييس جمهور منتخب، بر ضرورت بهره‌گيري از افراد بصير و آگاه تاكيد كرد و افزود: همه بايد در راستاي تقويت دين و اهداف نظام حركت نمايند.
آيت الله صافي گلپايگاني خطاب به حجت الاسلام روحاني با بيان اينكه مقاصد اساسي اسلام بايد هدف اصلي شما باشد، تصريح كرد: بايد در برنامه ‌ريزي‌ هاي خود اين اصل را مدنظر قرار داده و به گونه ‌اي عمل كنيد كه عزت اسلام و مسلمانان متبلور شود.
وي با بيان اينكه مسوولان و مديران در دولت شما بايد در راستاي عقلانيت حركت كنند، تصريح كرد: دنيا در وضعيت نابساماني قرار دارد و عقلانيت مي‌تواند بسياري از مشكلات را كاهش دهد.
وي با تاكيد بر اينكه هدف جمهوري اسلامي حفظ صلح و دوستي با ديگر كشورهاست، تصريح كرد: در سياست خارجي بايد رويكرد تعامل و گفت‌وگو را در پيش بگيريم و نبايد با ديگر كشورها دعوا داشته باشيم.
آيت الله صافي گلپايگاني درپايان اين ديدار با اشاره به مسووليت مهم و حساس حجت الاسلام روحاني، به وي توصيه كرد: خير مردم را در نظر گرفته و براي حل مشكل گراني و ديگر مسايل به وجود آمده در كشور تلاش لازم را داشته باشيد./س
برچسب ها: قم ، تقویت ، دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.