سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس جمهور منتخب با آيت الله العظمي موسوي اردبيلي ديدار كرد

رئيس جمهور منتخب با حضور در حسينيه آيت الله العظمي موسوي اردبيلي با ايشان ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني  با حضور در حسينيه آيت الله العظمي موسوي اردبيلي با ايشان ديدار و گفتگو کرد.


آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار با تبریک به دکتر روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم گفت: انتخابات موفق اخیر ریاست جمهوری همگان اعم از دوست و دشمن را متحیر و شرایط بسیار خوبی را برای کشور در عرصه های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مردم امروز خوشحال و امیدوار هستند، افزود: مناسب است دکتر روحانی قبل از شروع بکار دولت یازدهم گزارشی از وضعیت کنونی کشور در بخش های مختلف به مردم ارائه کند و بعد هم در فواصل زمانی مناسب عملکرد دولت یازدهم را به اطلاع مردم برساند.

آیت الله موسوی اردبیلی به شرایط سیاسی کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که فضای سیاسی- اجتماعی کشور با روی کار آمدن دولت یازدهم تلطیف شود و تلخی ها و خسارت هایی که احیانا پیش آمده، جبران شود.

دکتر روحانی نیز در این دیدار گفت: امیدواریم دولت یازدهم بتواند با ارتباط خوب با مراجع تقلید و حوزه های علمیه و علما برای حل وفصل مشکلات داخلی و خارجی کشور تلاش و اقدام کند.

رییس جمهوری منتخب صبح امروز پنجشنبه وارد شهر قم شد و پیش از این دیدار، مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت و با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی شبیری زنجانی و آیت الله العظمی سبحانی به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس اين گزارش، پيش از اين ديدار دکتر حسن روحاني با مراجع عظام صافي گلپايگاني، مکارم شيرازي، شبيري زنجاني، سبحاني ديدار کرده بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.