سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور فراري پس از دو سال فرار دستگير شد؛

اراذل و اوباش نظام آباد به همراه خانواده‌اش دستگير شد

يک تن از اراذل و اوباش به نام نظام آباد که مدت دو سال از دست پليس فراري بود به همراه پدر و برادرانش توسط پليس امنيت عمومي تهران بزرگ دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ فردي به هويت مجيد 24 ساله که از اراذل و اوباش سطح يک منطقه نظام آباد است، حدود دو سال پيش به دليل انجام شرارت ‌هاي متعدد مانند، عربده کشي مستانه، اخلال در نظم عمومي، درگيري و ضرب و جرح شهروندان از دست پليس تهران متواري شده بود.

اين اراذل و اوباش که در اين دو سال دور از چشمان پليس شرارت‌هاي خود را ادامه مي‌داد،« به طوري که در 29 تير ماه به همراه يکي از دوستانش به نام حسين(اراذل سطح يک)، يکي از شهروندان نظام آباد را با چاقو مجروح مي‌کنند و شهروند بي‌گناه چندين هفته عمر خود را در بيمارستان و زير نظر پزشک مي‌گذراند،» مجددا در منطقه نظام آباد رويت مي‌شود.

ماموران پليس امنيت بلافاصله با اخذ دستور قضايي چندين مرتبه به منزل متهم واقع در نظام آباد خيابان کهن مي‌روند، ولي خانواده متهم اظهار بي‌اطلاعاتي مي‌کنند.

در ادامه در چندين روز پيش از سوي منابع اطلاعاتي مشخص مي‌شود که متهم متواري به همراه برادرانش در خيابان بخشي فر منزلي را اجاره کرده‌اند و آنجا را پاتوقي براي اعمال مجرمانه خود قرار داده اند.

ماموران پليس امنيت عمومي تهران بزرگ به دليل حساسيت موضوع سريعا با اکيپ کامل عملياتي  خود را به محل مورد نظر مي‌رسانند و منطقه و منزل متهمان را از ساعت 7 صبح به طور نامحسوس زير نظر مي‌گيرند.

در نهايت ماموران در ساعت 21 توانستند متهم را در حين خروج از منزل شناسايي کنند.

ماموران جهت دستگيري متهم وارد عمل شدند ولي اين اراذل و اوباش که در حالت غير طبيعي به سر مي‌برد با در دست داشتن چاقو به سمت ماموران حمله ور شد و در ادامه نيز دو برادر اين متهم که در خانه بودند براي کمک به برادرانش به بيرون آمدند و با ماموران انتظامي درگير شدند، البته مقاومت اين اراذل و اوباش چند دقيقه اي بيشتر به طول نکشيد و هرسه آنان دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ " سرهنگ عليرضا محرابي" با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: همچنين پدر متهمان به دليل اعتياد شديد به مشروبات الکلي و حضور در صحنه با حالت غير طبيعي توسط ماموران بازداشت و جهت سير مراحل قانوني به همراه پسرانش به پايگاه سوم پليس امنيت تهران بزرگ منتقل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.