سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

عكاسي خياباني و نقد و بررسي آثار به نمایش در آمده در دومین روز جشنواره بام ایران

در دومین روز جشنواره بام ایران در شهركرد فيلم هاي كوتاه از هنرمندان استان هاي مختلف به نمايش در آمد وبا حضور طهماسب صلح جو نقد و بررسي شد.

همچنین كارگاه عكاسي خياباني با حضور مهدي وثوق نيا و كارگاه فيلم نامه نويسي با حضور منوچهر اكبرلو برپا شد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: در اين جشنواره هنرمندان فيلمساز ۶۰۱ اثر، هنرمندان عكاس يك هزار و ۷۲ فريم و هنرمندان فيلمنتامه نويس ۴۴۴ اثر به دبيرخانه ارسال كردند.
حسين گنجي افزود: از سوي هيات بازبين اين جشنواره ۵۹ فيلم، ۵۵ تك فريم و دو مجموعه عكس و ۱۲ فيلمنامه به بخش‌هاي مسابقه راه يافتند.
دبير جشنواره افزود: در بخش فيلم پناه برخدا رضايي، سياوش سرمدي و داريوش غريب زاده آثار را انتخاب و با اضافه شدن عباس رافعي و رحمان سيفي آزاد داوري اين بخش انجام شد.
به گفته وي، در بخش عكس نيز افشين بختيار، احسان رجبي و مهدي وثوق‌نيا و در بخش فيلمنامه انسيه شاه‌حسيني، احمد كاوري و شاهد سلطاني آزاد، آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره را مورد ارزيابي و داوري قرار دادند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختیاری تصريح كرد: هر شب پس از پايان آخرين نمايش در سالن این اداره كل، آثار از سوي طهماسب صلح‌جو و با حضور هنرمندان حاضر در جشنواره بررسی می شود.
گنجی گفت: در آخرين شب نيز جمع‌بندي نقد و بررسي آثار با حضور داريوش غريب ‌زاده برگزار مي شود.
اين جشنواره با حضور هنرمندان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.