سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای کارت عضویت مرکز ملی اسیتژ به هنرمندان

کارت عضویت مرکز ملی اسیتژبه فعالان و پیشكسوتان حوزه تئاتر کودک و نوجوان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل،مراسم پایانی «بازار تئاتر کودک و نوجوان» با حضور هنرمندان وپیشكسوتان حوزه تئاتر کودک و نوجوان، عصر12تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.فکری کودکان و نوجوانان برگزار شدو به 10 هنرمند کارت عضویت مرکز ملی اسیتژ اهدا شدکه شامل مصطفی رحماندست، سوسن مقصودلو، حسن دولت‌آبادی، منوچهر اکبرلو، بهرام شاه‌محمدلو، مجید قناد، حسین فدایی حسین، اکرم قاسم‌پور، مریم کاظمی و هنگامه مفیدهستند.
درادامه مراسم، علی گنج‌کریمی، معاون تولید کانون گفت: بسیاری از فرصت‌های فرهنگی شکل گرفته قدمت و پشتوانه سال‌ها کار و تجربه است. بازار تئاتر کودک و نوجوان در نخستین حرکت و قدم خوشبختانه نشان داد موفق بوده و امیدوارم بالنده‌تر پیش رود.
وی افزود: پس از تشکیل اتاق فکر، جلسات شورای سیاست‌گذاری شکل گرفت و دبیر بازار انتخاب شد. تمام بخش‌های کانون نیز توان خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد گذاشتند و نتیجه آن را با استقبال صاحب نام‌ها و هنرمندان این عرصه شاهد بودیم.
گنج‌کریمی  تصریح کرد: این بازار با دعوت از 7 کشور خارجی فعالیت خود را آغاز کردو از کارگاه و نشست‌های تخصصی استقبال خوبی شد. تنوع برنامه‌های جانبی بازار حضور پویا و علاقه‌مند کودکان را رقم زد. با توجه به قابلیت‌های زیادی که در تئاتر کودک و نوجوان وجود دارد با همکاری همه نهادها دست در دست هم موجب شویم این شاخه هنری با قد و قامت بالاتر حرکت کند و با چشم انداز ترسیم شده پیروز باشد.
در پایان این مراسم از از برگزیدگان 7 بخش «دست‌آوردهای نو»، «اجرای صحنه»، «فضای باز»، «نشست تخصصی»، «کارگاه تخصصی»، «سمینار» و «رادیو تئاتر» و همچنین «غرفه برتر» تجلیل شد. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.