سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروین:

خدا پدرشان را بیامرزد که ما را کنار گذاشتند / بهتراست باشگاه به صاحبان اصليش واگذار شود

علی پروین گفت : جایی که وجودم تاثیر نداشته باشد بهتر است که نمانم. با این حال کسی رسما به من اعلام نکرده است که از هیئت مدیره برکنار شده ام.

علی پروین  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :  ما  امروز پیشکسوتان پرسپولیس را کنار هم جمع کردیم که در راستای موافقت رییس جمهور  با واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان با هم صحبت کنیم تا به نتیجه برسیم و مطمئن هستم به نتیجه می رسیم. 
 
وی افزود: من معتقدم اگر قرارست باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود ، بهترست به صاحبان  اصلی آن که پیشکسوتان هستند واگذار شود تا در سود و زیان آن خود شریک باشند و بتوانند برای آینده باشگاه تصمیم بگیرند. از این هم بگذریم مصوبه مجلس باید اجرا شود. بنابراین  اگر مسئوولان امر با پیشنهاد ما موافقت کردند از آنها تشکر می کنیم ولی اگر مخالفت کردند باز هم  تشکر می کنیم.
 
وی ادامه داد : کامبوزیا گفته که سابقه اش از همه مدیران فوتبالی بیشتر است ، من که او را نمی شناسم ، انشاء اله که درست باشد.
 
وی  پیرامون درگیری لفظی کامبوزیا و دایی اظهار داشت :  دایی بزرگ فوتبال ماست . احترام او  واجب ست. بهتر از او نداریم ، باید حرمت ها حفظ شود. به کار بردن الفاظی که حرمت و حیا را بشکند در شان ما نیست.
 
وی افزود:با این وضعیت و شرایطی که پرسپولیس را به آن دچار کرده اند  جای من همان زمین فوتبال است . جایی که وجودم تاثیر نداشته باشد بهتر است که نمانم. با این حال کسی رسما به من اعلام نکرده است که از هیئت مدیره برکنار شده ام.
 
وي در پاسخ به اين سئوال که طی روزهای اخیر حواشی زیادی پیرامون باشگاه پرسپولیس بود که در این میان شما و آقای خوردبین از حضور در جلسه با وزیر ورزش انصراف دادید و گفته می شود که شما را از هیئت مدیره کنار گذاشتند، سکوت چند روزه شما جالب بود گفت: هنوز رسماً به ما نگفتند که کنار گذاشته شده اید ولی اگر این کار را کرده باشند خیلی خوشحال می شویم.

پروين ادامه داد: سخت است دیگر جایی برویم که تأثیری نداشته باشد، من زمانیکه به هیئت مدیره رفتم، فقط به خاطر این بود که روزی تیم را به خودمان بدهند. ما جایمان در زمین و کنار چمن است، خیلی خوشحال می شویم که ما را از هیئت مدیره برداشته باشند و ممنون همه آنها هستیم.

یکسری مسائلی پیش آمد که دیگر نمی خواهم به آنها دامن بزنیم، وقتی مجلس تصویب کرد 51 درصد تیم را می فروشیم و 49 درصد را به مردم می دهیم، ما آمدیم یک نامه ای تنظیم کردیم برای دکتر احمدی نژاد که نوشتیم به کسی کار نداشته و نداریم و ما توان اداره و خریداری این تیم را داریم چرا که در جمع ما از رئیس فدراسیون گرفته تا بهترین پیشکسوتان با تجربه هستند و همه جور آدمی را داریم، بعد از این نامه ی رئیس جمهور دستور دادند کار بسیار زیباست و آن را به خود پیشکسوتان واگذار کنید.

ما الآن منتظر دستور وزیر ورزش هستیم، اگر آقای عباسی مخالفت کنند که باز هم خدا پدرشان را بیامرزد چرا که سراغ این مشکلات نمی رویم و همان طرفدار فوتبال و پرسپولیس باقی خواهیم ماند که با برد آن شادیم و با باخت گریه می کنیم، اگر همه موافقت کردند که به ما وقت دهند و بعد از چند مدت زمانی کار ما بازدهی نداشت، تیم را به اشخاص دیگر واگذار کنیم.

پروين همچنين در خصوص اينکه علت این هماهنگی و اتحاد چیست؟ و آیا حضور شخص علی پروین موجب این اتفاقات شده؟ خاطرنشان کرد: نه، به هیچ عنوان، من دلم نمی خواهد به خاطر علی پروین اینگونه اتفاق رخ دهد، پرسپولیس بزرگان زیادی دارد و من کوچکترین شخص هستم؛ ما به دنبال این هستیم که تیم برای خودمان باشد و اداره اش را به ما واگذار کنند، حرف ما این است که حالا می خواهید تیم را خصوصی کنید به خود ما بسپارید، ما قصد خرید و هزینه کردن داریم ما با هیئت مدیره هم کاری نداریم و باز هم می گویم خدا پدرشان را بیامرزد که اگر ما را کنار گذاشتند.

وي در پاسخ به اين سئوال که حضور اشخاصی همچون علی پروین کمک زیادی به پرسپولیس می کند و جای خالی شما در هیئت مدیره حس می شود؟ گفت: احتمالاً از ما خوششان نیامد که این تیم را گرفتند، اگر ما حرف می زنیم و انتقاد می کنیم. سجادی و عباسی ناراحت نشوند. ما انتقاد داریم و با هیچ کس مشکل نداریم و نباید صحبتهای من به آقایون بر بخورد.

وي در خصوص ادامه کار محمد رویانیان تصريح کرد: ما با ایشان مشکلی نداریم و فقط حرفمان این است که زمانیکه مجلس شورای اسلامی تصویب می کند تیم خصوصی شود؛ خودمان اداره کار را در دست بگیریم.

پروين همچنين در مورد حضور رئیس فدراسیون شطرنج در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: من شناختی از ایشان ندارم ولی در مصاحبه هایشان گفته است که تجربه ام از بسیاری مدیران لیگ برتری بیشتر است که خدا کند اینطور باشد؛ ما با ایشان هیچ مشکلی نداریم چرا که ایشان را نمی شناسیم ممکن است اسم وی را شنیده باشیم ولی برخوردی تاکنون نداشتیم. ایشان هم اگر آمد مبارکشان باشد و سلامتی به کار خود ادامه دهد.

وي ادامه داد: به نظرم باید حرمت ها حفظ شود، علی دایی بزرگترین فوتبالیست ایران است و شکی در آن نیست چرا که تمامی افتخارات و مقام ها را کسب کرده من یکی از همان هایی بودم که پیشنهاد کردم تا علی دایی سر مربی این فصل تیم باشد، این صحبتهای اخیر برای اهالی ورزش ما مناسب نیست و مخالف هستم چرا که حرمت ها را از بین می برد.

پروين در پايان گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا فوتبال پرسپولیس به جایگاه اصلی خود برسدف ما 2 هزار آکادمی و تیم پایه داشته باشیم پرسپولیس هفتم شود مردم راضی نخواهند بود، مردم از تیم پیروزی و قهرمانی می خواهند و انشاءاله با علی دایی در این فصل به این هدفمان خواهیم رسید./آق
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.