سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مصدومیت یزدانی موجب حضور نداشتن وی درانتخابی تیم ملی بود

مصدومیت رضا یزدانی موجب شد تا این کشتی گیر در انتخابی تیم ملی نباشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در مرحله نیمه نهایی یزدانی مقابل کشتی گیر آمریکایی مصدوم شد و این مصدومیت مدال صد درصد المپیک را از وی گرفت.

ثمربخش با اشاره به اینکه یزدانی در این زمینه مظلوم واقع شده، افزود : پرونده پزشکی این کشتی گیر در فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر است که مصدومیت وی را ثابت می کند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه جامعه ورزش استان تصریح کرد : استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین هیئت کشتی استان همچنان خواهان حضور دوباره یزدانی در اردوی تیم ملی هستند.

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: کادرفنی هر کشتی گیری که نظر دارد در وزن 96 کیلوگرم با یزدانی مسابقه انتخابی برگزار کند تا برنده این وزن به رقابتهای جهانی اعزام شود.

ثمربخش با اشاره به مخالفت شورای فنی فدراسیون با غایبان مسابقه انتخابی در اردوی تیم ملی افزود : به نظرم بهتر بود اعضای شورای فنی فدراسیون و کادرفنی دلایل کشتی گیران غایب را تحقیق و ارزیابی می کردند.

وی تصریح کرد : یزدانی در حال حاضر از بهترین کشتی گیران وزن 96 کیلوگرم کشورمان محسوب می شود که فدراسیون و شورای فنی باید مشکلات این کشتی گیر را نیز در نظر بگیرند./س

برچسب ها: انتخابی ، یزدانی ، مصدومیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.