سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

شوراها باید از سیاسی‌کاری پرهیز کنند

امام جمعه برازجان گفت: شوراها باید از سیاسی‌کاری پرهیز کرده و تنها برای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع معضلات شهروندان گام بردارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه چهارشنبه در نشست با منتخبان شورای شهر برازجان اظهار داشت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد حماسه بزرگی خلق کردند و موجبات ناکامی و ناامیدی دشمنان را فراهم آوردند.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات فراوان برای زیرسئوال بردن انتخابات و سلامت انتخابات تلاش زیادی کردند که مردم بدون توجه به تبلیغات دشمنان با حضوری حماسی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

امام جمعه برازجان با تبریک اعتماد مردم به منتخبین، از حضور آنان که موجب خلق حماسه سیاسی شدند تقدیر کرد و خواستار تلاش برای جبران محبت مردم شد.

مصلح، اعتماد مردم و فرصت خدمت به آنان را از سرمایه‌ها و نعمت‌های بزرگ الهی برشمرد و از حضار خواست قدر این فرصت را بدانند و از آن در راه عمران و آبادانی شهر و خدمت‌رسانی به مردم نجیب و ولایتمدار برازجان استفاده کنند.

وی، انتخابات در ایران را یکی از آزادترین و سالم‌ترین انتخابات‌ها در جهان ارزیابی کرد و افزود: مردم فهیم ما با مشارکت گسترده در انتخابات، شور و شعور خود را به جهانیان نشان دادند و نقشه‌های پلید آنان را باطل کردند.

امام جمعه برازجان بیان کرد: رفع مشکلات مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان باید در صدر اولویت‌های منتخبان قرار گیرد.

مصلح گفت: شوراها باید از سیاسی‌کاری پرهیز کرده و تنها برای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع معضلات شهروندان گام بردارند.

وی افزود: مردم این منطقه شایسته بهترین خدمات هستند و باید مسئولان همت خود را برای خدمت به این عزیزان صرف کنند.

در این دیدار اعضای منتخب شورای چهارم شهر برازجان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.