سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب کاشانی در جمع سرخپوشان/ اتحاد برای پیشرفت رمز موفقیت است

حبیب کاشانی مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت : اتحاد برای پیشرفت رمز موفقیت است. تیم ملی این موضوع مهم را ثابت کرده است .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حبیب کاشانی مدیر عامل سابق پرسپولیس  در حاشیه بازی تراکتور و پرسپولیس گفت : من به دعوت دایی و رویانیان  امروز به تماشای این بازی آمده ام.
 
وی ادامه داد : آنچه پرسپولیس لازم دارد اتحاد است. باشگاه زمانی سر و سامان پیدا می کند که افراد آن با هم متحد باشند. تیم ملی این موضوع مهم را ثابت کرده است . وقتی هدف یکی باشد ، می توان موفق بود. تیم ملی توانست به جام جهانی برود ، چون هدف یکی بود.

کاشانی در مورد اینکه آیا اگر به او پیشنهاد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس را بدهند قبول می‌کند گفت: من عضو شورای شهر هستم و در دانشگاه یک ترم دیگر از درسم باقی مانده است فعلاً نمی‌توانم چنین پیشنهادی قبول کنم.

وی ادامه داد: حاشیه همیشه هست  ، همیشه نمی توان از آن دوری جست ، خیلی اوقات به سراغ شما می آید ، اما اگر جو حاکم بر باشگاه ثبات داشته باشد  می توان همه اتفاقات را مدیریت کرد  و  واکنش مناسب داشت . موفقیت باشگاه آ رزوی قلبی ماست باید به آن بها داد.
 
مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه عده‌ای اکنون علیه مدیریت و سرمربی پرسپولیس صحبت می‌کنند افزود: من این حرفها را نشنیدم اما چنین کاری خارج از اخلاق است. نمی‌دانم این افراد عضو هیئت مدیره هستند یا نه اما باید اجازه دهیم بازیکنان در آرامش باشند و نگرانی بابت حق و حقوق خود نداشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا شرایط پرسپولیس را در لیگ سال بعد مساعد می‌بیند خاطرنشان کرد: من 23 ماه در کنار پرسپولیس نبودم اما این تیم شرایطش در ادامه بهتر می‌شود و پس از پشت ‌سر گذاشتن دوران بدنسازی مطمئناً بازیکنان عملکرد شاداب‌تری خواهند داشت.

 
 
برچسب ها: حبیب ، کاشانی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.