سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله آمريکا به هواپيماي مسافربري ايران زخمي غير قابل مرهم در دل ملت ايران ايجاد کرد

قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: اقدام خصمانه آمريکا در حمله به هواپيماي ايرباس مسافربري ايران زخم عميقي در دل ملت ايران و خانواده شهدا از آمريکا ايجاد کرد.

"حبيب الله بوربور" قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالروز حمله "ناو آمريکايي وينسنس" به هواپيماي مسافربري ايران در سال 67 گفت: اين اقدام خصمانه آمريکا زخم عميقي در دل ملت ايران و خانواده شهدا از آمريکا ايجاد کرد.

وي ادامه داد: عناد و دشمني آمريکا با ايران تازگي ندارد که دخالت‌هاي آنها در کودتاي 1332، مخالفت با پيروزي انقلاب کمک به صدام در جنگ تحميلي، و حمله به مسافران بيگناه هواپيماي ايرباس هويداي اين امر است.

قائم مقام جمعيت وفاداران اسلامي اظهار داشت: رژيم صهيونيستي مانند يک غده سرطاني در تصميم گيري‌ها و سياست‌هاي آمريکايي نفوذ کرده و اين کشور جز يک فرمانبر سياست‌هاي رژيم صهيونيستي نيست.

بوربور ادامه داد: آمريکا امروز نيز دم از مذاکرات با ايران مي‌زند اما بايد بداند به جاي لجاجت، تعقل، استدلال و تدبير درست به کار گرفته و حقوق ملت ايران را به رسميت بشناسد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: آمريکا با اقدامات خود نشان داده که با هر انديشه درست و آزادي خواهانه‌‌اي مخالف است و نه تنها مسلمانان بلکه هم کيشان و مسيحيان را نيز مورد حمله قرار مي‌دهد و به هيچ حقوق بشري پايبند نيست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قائم ، مقام ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.