سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور سید حسین فدایی حسین؛

ثبت نام سراسری كارگاه نمایشنامه‌نویسی مجازی آغاز شد

حوزه هنری استان قم دوره سراسری مقدماتی «نمایشنامه‌نویسی مجازی» را برگزار می‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛ حوزه هنری استان قم كارگاه مقدماتی «آموزش نمایشنامه‌نویسی مجازی» را با هدف رشد و ارتقاء آثار مكتوب نمایشی برگزار می‌كند.  
این كارگاه كه شامل 24 درس گفتار خواهد بود توسط سید حسین فدایی حسین كارشناس ارشد ادبیات نمایشی تدریس خواهد شد و هنرجویان طی این دوره از طریق سایت كارگاه با مدرس این كارگاه آموزشی در ارتباط خواهند بود.  
در فراخوان این دوره آمده‌است؛ كارگاه آموزش نمایشنامه‌نویسی مقدماتی تلاشی است برای آموزش اصول و مبانی نمایشنامه‏نویسی برای علاقمندان جوانی كه امكان دسترسی به منابع آموزشی و یا حضور در كلاس‏های آكادمیك را ندارند.
 سر فصل‌های این دوره عبارت‌است از؛ آغاز روند نوشتن (ایده‌یابی)، خلق شخصیت، تضاد و كشمكش، زمان و مكان، ساختار نمایشنامه، دیالوگ و گفتار نمایشی، دستورات اجرایی، پیش‌نویس اول، بازنویسی نمایشنامه و ارائه‌ی نمایشنامه.  
علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این كارگاه می‌توانند تا تاریخ 25 تیرماه با شماره تلفن 37731852-025 تماس حاصل نمایند، همچنین فراخوان این كارگاه در  نشانی    www.artqom.ir بارگذاری شده‌است./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.