سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

صدور بیش از سه هزار مجوز در جهاد کشاورزی استان فارس

بیش از سه هزار مجوز در جهاد کشاورزی استان فارس صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مدیر صدور پروانه ها و مجوزهای سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: این سازمان پارسال سه هزار و 710 مجوز تاسیس و بهره برداری در بخش های شیلات و آبزیان، تولیدات گیاهی ، صنایع کشاورزی و فناوری های مکانیزه صادر کرد.

به گفته محمدی ، از این تعداد دو هزار و 653 مجوز مربوط به تولیدات دامی ، 42 مجوز دربخش شیلات و آبزیان ، 334 مجوز در تولیدات گیاهی، 626 مجوز متعلق به صنایع کشاورزی و 55 پروانه مربوط به فناوری های مکانیزه کشاورزی است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است امسال نیز یک هزار و 437 مجوز تاسیس و بهره برداری در زیر بخش های کشاورزی این سازمان صادر خواهد شد.

مدیر صدور پروانه ها و مجوزهای سازمان جهادکشاورزی استان فارس با بیان اینکه با توجه به این میزان صدور مجوز و پروانه فعالیت درحوزه کشاورزی ، سازمان جهاد کشاورزی فارس گامی اساسی در زمینه کارآفرینی برداشته است افزود: پارسال درچارچوب اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش غیر دولتی ، تصدی گری صدور پروانه ها و مجوزهای تولیدات گیاهی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی محول شد ./س

برچسب ها: صدور ، کشاورزی ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.