سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر و معاونان وزارت بهداشت برگزار شد؛

گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار شبکه بهداشت و درمان کشور

مراسم گرامیداشت شادروان دکتر سیروس پیله رودی در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور وزیر، معاونان و مدیران و کارشناسان وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ در این مراسم که در سالن امام جواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد یاد و خاطره تلاش ها، مطالعات و اقدامات استاد دکتر پیله رودی یکی از بنیانگذاران شبکه بهداشت و درمان کشور گرامی داشته شد.

گفتنی است: در این مراسم دکتر طریقت منفرد وزیر، دکتر کامل شادپور یکی دیگر از بنیانگذاران شبکه بهداشت و درمان کشور، دکتر امامی رضوی معاون درمان، دکتر رخشانی معاون بهداشت، دکتر نیکنام قائم مقام وزیر در امور بین الملل، دکتر شایسته مجد مدیرکل دفتر وزارتی، دکتر اولیایی منش مدیرکل دفتر ارزیابی، فن آوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت، دکتر صالحی رییس ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده، دکتر اعتمادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر شاه حسینی عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر، دکتر سجادی مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و جمع زیادی از مدیران، کارشناسان و کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت حضور داشتند.

شایان ذکر است دکتر سیروس پیله رودی در تاریخ 5 اسفندماه سال 1316 در شهر آستارا به دنیا آمد، تحصیلات اولیه خود را در رشت به پایان رساند و در سال 1336 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شده و در سال 1343 فارغ التحصیل شد. در سال 1357 برای گذراندن دوره عالی مدیریت بهداشت دوباره وارد دانشکده بهداشت تهران شده و در سال 1360 با همت جمعی از همکاران خود از جمله دکتر کامل شادپور شبکه بهداشت و درمان کشور را پایه گذاری کردند. این استاد بهداشت سرانجام پس از عمری تلاش و مجاهدت در عرصه سلامت کشور، تیرماه امسال به رحمت ایزدی پیوست.

برچسب ها: بهداشت ، درمان ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.