سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردي که همسرش را طعمه قرار مي‌داد

مردي که همسرش را در نيمه‌هاي شب طعمه قرار مي‌داد تا از شهروندان زورگيري کند، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی اعلام چند تن از شهروندان و اهالی امامزاده عبدالله در خصوص اينکه یک دختر و پسر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت تندرو اقدام به زورگیری از آنان کرده‌اند، پرونده‌اي تشکیل و ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی موظف شدند تا اين دختر و پسر جوان را دستگير کند.

مأموران تجسسي این کلانتری با تجمیع اطلاعات خود و همچنین شناسایی مالباختگان ديگر توانستند چهره متهمان را طراحی و در اختیار تمامی واحدهای گشتی این منطقه قرار دهند.

به دنبال این موضوع شامگاه 6 تیر ماه، عوامل تجسس نامحسوس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در حین انجام وظیفه در خیابان امامزاده عبدالله توانستند یک دستگاه موتورسیکلت تندرو (فاقد پلاک) را که دارای یک راکب آقا و یک ترک نشین خانم بود شناسایی کنند.

مأموران در بررسي دریافتند که این افراد همان متهمان تحت تعقیب هستند. لذا مأموران کلانتری جهت دستگيري متهمان اقدام کردند.

متهمان که به هشدارهای پلیس توجه نمی کردند مأموران را مجبور به شلیک چند تیر هوایی نمودند.

در ادامه ماموران به ناچار مجبور شدند جهت دستگيري متهمان به طور مستقيم به سمت موتورسيکلتشان شليک کنند که اين اقدام سبب شد تا راکب تعادل وسيله نقيله را دست بدهد و ترک نشين (خانم) به زمين بيافتد.

ماموران بلافاصله خانم جوان را که مصدوم شده بود دستگير و به کلانتری انتقال دادند.

در تحقیقات اولیه خانم جوان به ماموران گفت: به همراه نامزدش( فرد متواري شده) شب‌ها به خيابان‌هاي اطراف امام زاده عبد‌الله مي‌آمدند و دختر جوان در کنار خيابان طعمه قرار مي‌گرفت و اگر کسي جهت کمک کردن به دختر جوان اقدام مي‌کرد با فرضيه اينکه مزاحم است با کمک نامزدش که در کوچه پنهان شده بود به ضرب و شتم فرد مذکور مي‌پرداختند و با تهديد چاقو اموالش را به سرقت مي‌بردند و سريعا با يک دستگاه موتورسيکلت تندرو از محل متواري مي‌شدند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی "سرهنگ قاسم باقری شاد" با تأیید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: دختر جوان به نام شهلا 24 ساله طي تماسي با نامزدش، وي را وادرا کرد که خود را تسليم پليس کند، لذا در نهايت با دستگيري اين زوج جوان سارق پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شد.

 

برچسب ها: زوج ، موتورسیکلت ، زورگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.