سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه

آکادمی فوتبال پرسپولیس به طور رسمی افتتاح شد

آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز طی مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه و پیشکسوتان در محل ورزشگاه امام رضا (ع) افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که حسین مالکی، محمد رویانیان، پیشکسوتان، مدیران و معاونان و مربیان تیمهای پایه حضور داشتند، آکادمی فوتبال پرسپولیس که فعالیت خود را پیش از این آغاز کرده بود، بطور رسمی افتتاح شد.

راه اندازی آکادمی فوتبال پرسپولیس بیش از یک سال پیش براساس سیاستگذاری های مدیریت باشگاه مبنی بر توسعه فوتبال پایه و زیر ساخت ها از طریق برنامه های معاونت ورزشی باشگاه و حمید استیلی پیگیری و پس از اخذ مجوزهای لازم از فدراسیون فوتبال و تجهیز آن، امروز به طور رسمی افتتاح شد. این آکادمی طبق سیاست‌ها و اقدامات باشگاه، قرار برگسترش آن است.

در جریان مراسم امروز، مرکز سنجش و آکادمی جسمانی آکادمی هم افتتاح شد. در این مراسم حسین مالکی و محمد رویانیان به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند که در جریان آن بیشترین سوالات پیرامون شرایط مدیریتی باشگاه بود.

همچنین ناصر ابراهیمی، پورحس ، استیلی، نایینی، رافت، ابوالقاسم پور، داداش زاده، رحیم یوسفی، مجید پروین، یعقوب فاطمی مقدم و دیگر مسئولان و مربیان تیم‌های پایه نیز حضور داشتند./زر
برچسب ها: پرسپولیس ، آکادمی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.