سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ‌تهران:

برای عرضه محصولات در ماه رمضان مشکلی نداریم/برخی محصولات زیر قیمت مصوب وزارت بازرگانی عرضه می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری‌تهران با بیان اینکه اکثر کالاهای عرضه شده در میادین با کاهش قیمت توزیع خواهند شد، گفت: برای عرضه محصولات در ماه رمضان با مشکلی روبه رو نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حسین صفایی درباره اینکه توزیع کالاهای یارانه‌ای در میادین میوه و تره بار با هماهنگی سازمان معدن و تجارت خواهد بود، افزود: این هماهنگی به گونه‌ای است که هم گوشت و مرغ تازه و هم منجمد در تمامی بازارها در این ایام موجود است. همچنین محصولات آبزی نیز در کلیه میادین عرضه می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری‌تهران همچنین اضافه کرد: تمامی کالاها و اقلامی که وزارت بازرگانی توزیع می‌کند، در کلیه میادین این سازمان نیز با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به کاهش قیمت میوه و تره بار خاطر نشان کرد: محصولات کشاورزی و انواع میوه و سیفی‌جات طی دو هفته گذشته بطور میانگین 13 درصد کاهش یافته داشته است که با توجه به همزمانی شروع فصل تابستان و ماه رمضان پیش بینی می شود این روند دوام داشته باشد.  
 
صفایی درباره اینکه آیا این کاهش قیمت‌ها از طرف وزارت بازرگانی بوده است، اذعان کرد: برخی از انواع محصولات عرضه شده پایین‌تر از قیمت درج شده بر روی کالاها توزیع می‌شوند، به گونه‌ای که انواع آب معدنی و آب آشامیدنی 20 درصد، خرما 10 درصد، آب میوه و نوشیدنی‌های گازدار10 درصد، حبوبات بسته‌بندی 10 درصد، چای و برنج بسته بندی 7.5 درصد و...  زیر قیمت مصوب وزارت بازرگانی به شهروندان عرضه خواهد شد./ز
 
 

برچسب ها: عرضه ، محصولات ، رمضان ، میادین ، میوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.