سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

باشگاه ها قبل از آغاز لیگ بدهی ها را پرداخت کنند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه ها قبل از آغاز لیگ بدهی های خود را پرداخت کنند.

بهروان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:هم اکنون اکثر تیم های لیگ برتری،دسته اول،دوم و سوم در کمیته انضباطی پرونده دارند که باید هر چه سریعتر مشکلات باشگاه ها برطرف شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن فصل جدید رقابتهای لیگ فوتبال کشور در رده های تصریح کرد:به همین منظور برای برگزاری لیگ منظم جلساتی با اعضا هیئت رئیسه در فدراسیون برگزار شد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال درباره زمان لیگ فوتبال کشور گفت:پیش از این قرار بود که لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در فصل جدید از 21 تیر برگزار شود که با دو هفته تاخیر در دوم مرداد آغاز خواهد شد.

بهروان با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف تیم های لیگ برتری فوتبال افزود:تیم های لیگ برتری برای حضوری قدرتمند در لیگ ضمن برگزاری اردوهای مختلف مشغول جذب بازیکنان مورد نظر در نقل و انتقالات هستند.

وی با اشاره به زمان برگزاری لیگ های مختلف فوتبال کشور یادآور شد:لیگ دسته اول و دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل جاری از دهه سوم شهریور آغاز می شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:طبق برنامه سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر،دسته اول،دوم و سوم کشور اواخر اردیبشهت 93 به پایان می رسد.

بهروان در پایان از برگزاری مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور خبر داد و افزود:این مسابقات نیز از دهه دوم شهریور با حضور نمایندگان استان ها و با حضور تیم های لیگ برتری،دسته اول و دسته دوم به صورت حذفی برگزارمی شود.

وی فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با حضور 16 تیم خبر داد و تصریح کرد:رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک دوره سه ساله با حضور 18 تیم در یک گروه برگزار می شود./س

برچسب ها: باشگاه ، لیگ ، بدهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.