سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دايي:

علی بین من و بقیه دستیارانش فرقی نمی گذارد/خوشحال می شوم بازیکنی مثل جباری کنار ما باشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اينکه بازيکني مثل جباري را در اختيار داشته باشيم خوشحال می شويم.

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد جذب مجتبی جباری یا توافق با وي تا این لحظه چیزی نشنیده ام اما جباری مد نظر ما هست حالا اینکه باشگاه دنبالش بوده یا نه را نمی دانم اما خوشحال می شویم بازیکنی مثل جباری امسال کنار ما باشد.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط ما خوب است و روز به روز بهتر هم می شود اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان مد نظرمان را جذب کرده ایم و فقط یکی دو تا مهره دیگر نیاز داریم که باید جذب نشود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در فصل جدید راضی کردن هواداران است و تلاش می کنیم نتایجی که دلخواه تماشاگران خوب پرسپولیس است، به دست بیاوریم تیمی که علی دایی بسته است صد درصد دنبال قهرمانی است، علی دایی همیشه دنبال قهرمانی است و تلاش خودمان را برای رسیدن به جام می کنیم اما بقیه اش هم خواست خدا است.

دایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی بین شما و بقیه اعضای کادر فنی فرق می گذارد یا نه گفت: اصلاً فرق نمی گذارد چراکه باید بین من و بقیه دستیاران علی دایی فرقی باشد اینجا یک محیط کاری است.  بیرون از کار ما با هم برادریم اما در محیط کار فقط همکار هستیم ما هم دنبال سوء استفاده نیستيم و اگر بودیم وضع مان بهتر از اینها بود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.