سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون اعزام قاریان به حج تمتع

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قران از میزبانی شورای عالی قرآن در برگزاری آزمون اعزام به حج تمتع قاریان و حافظان خبر داد.

محمد تقی میرزا خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون اعزام به حج تمتع 92 قاریان و حافظان ممتاز ایران که از8 تیر ماه به مدت 3 روز در سازمان اوقاف و امور خیریه حضور دارند ؛ گفت: مسئولیت برگزاری این آزمون ها  هر ساله با کمیته اعزام و دعوت از قاریان قران کریم بوده که از امروز چهارشنبه 12 تیر به مدت 3 روز داوری می شود.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولیت برگزاری این آزمون ها  هر ساله با کمیته اعزام و دعوت از قاریان قران  کریم بوده که با همکاری مسابقات قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه این مسابقات را برگزار می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون امسال توسط 8 نفر از داوران شاخص و بین المللی کشور که هر دو نفر یک رشته را داوری می کنند برگزار خواهد شد.

 میرزا خانی در خصوص نحوه داوری این آزمون با توضیحات بیشتر افزود: نفرات برتر مسابقات سراسری اوقاف همان سال جلوی دوربین  قرار گرفته و به تلاوت می پردازند و داوری ها با حضور مسابقه دهندگان و با پخش فیلم تلاوت ها برای داوران صورت می گیرد.

 وی در پایان در خصوص اعلام نتایج خاطر نشان کرد: اعلام نتایج اعضای کاروان قرانی جمهوری اسلامی  ایران، موسم به کاروان نوید به اواسط ماه مبارک رمضان اعلام می شود این کاروان شامل قاریان پیشکسوت و جوان حافظان  ممتاز و دو گروه تواشیع خواهد بود./ل

برچسب ها: ارتباط ، شورای ، اعزام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.