سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي نخستين بار در بنادر كشور؛

راه اندازي مركز HSE تخصصي تجهيزات فني در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره)

به منظور ارتقاي دانش و فرهنگ ايمني در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني‌(ره)، اولين مركزHSE تخصصي با رويكرد جلوگيري از حوادث تجهيزاتي افتتاح و شروع به كار كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، بهروز آقايي معاون فني و نگهداري اين اداره كل اظهار داشت : اين مركز با هدف راه‌اندازي مركز دائمي آموزش و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي (تئوري و عملي (HSE جهت پشتيباني مركز HSE اداره كل بنادر و دريانوردي تجهيز و راه اندازي شده است .

بهروز آقايي با اشاره به لزوم ايجاد زمينه فعاليت‌هاي رقابتي در ايمني تجهيزات بين شركت ها و مكان مستقل جهت برگزاري جشن‌ها و مناسبت‌ها و ايام خاص براي اشاعه فرهنگ HSEتصريح كرد: ايجاد دبيرخانه HSE واحد جهت انجام فعاليت‌هاي تحقيقاتي و طرح هاي مطالعاتي از ديگر اهدافي است كه در پي راه اندازي اين مركز مستقل دنبال مي شود .

معاون فني و نگهداري در خصوص ويژگي اين مركز بيان داشت : ساخت غرفه‌هاي دائمي جهت به روزآوري توليدات جديد در تجهيزات بهداشت حرفه اي و وسايلPPE و تجهيزات آتش نشاني و ايجاد جايگاهي جهت تبادل اطلاعات فني و HSE ضمن برگزاري كميته هاي ايمني و محيط زيستي و ... در مجتمع تعميرگاهي تجهيزات خشكي از جمله مشخصه هاي اين مركز انحصاري به شمار مي آيد.

وي همچنين خاطر نشان كرد: كه اين پروژه با مشاركت بخش خصوصي راه‌اندازي گرديد و اميد است گامي بلند در زمينه ارتقاي ايمني در اداره كل است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.