سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دولت نظام فرهنگی و دینی جامعه را مورد توجه قرار دهد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی به‌خوبی مورد توجه حجت‌الاسلام روحانی قرار گرفته گفت: توجه داشتن به نظام فرهنگی و دینی جامعه و عفاف و حجاب باید از اولویت‌های کاری دولت یازدهم باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


آیت‌الله حسن ممدوحی گفت: رئیس جمهور منتخب اولویت‌های کاری خود را در مصاحبه‌هایش بیان کرد.

ممدوحی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی و حل بی‌کاری جوانان به‌خوبی مورد توجه حجت‌الاسلام روحانی قرار گرفته، ادامه داد: به‌نظر می‌رسد توجه داشتن به نظام فرهنگی و دینی جامعه و جوانان و عفاف و حجاب باید از اولویت‌های کاری دولت یازدهم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخی از موضوعات به‌صورت طبیعی اتفاق می‌افتد، مثلا ممکن است فردی چادر نپوشد، اما نوع پوشش صحیح باشد و این اشکالی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی برخی موضوعات که وارد فرهنگ و جامعه ما می‌شود، ساخته دست بیگانگان است که باید مراقب این موضوعات بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بررسی کردن موضوعات مربوط به حوزه فرهنگی، بیان داشت: برخی موضوعات و به اصطلاح مدها زیبا و جذاب نیستند، بلکه فقط هنجار شکنند.

ممدوحی پرداختن به کتب اخلاقی و دینی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در حوزه سینما خلاء بسیاری داریم و در حوزه تلویزیون فقط افزایش کانال‌ها کافی نیست، بلکه بالا بردن کیفیت و پر بار کردن محتوا باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: موضوعات فیلم‌ها و محصولات فرهنگی ما باید مسائل اجتماعی باشد.نکته بسیار مهمی که رئیس جمهور باید به آن توجه کند، صداقت و پاسخ‌گو بودن است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، جامعه ، علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.