سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات غرق شدن 6 دانش آموز در سواحل نور

اين دانش آموزان در قالب اردوي ۹۰ نفره براي سپري كردن اوقات فراغت در مازندران اردو زده بودند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ اين دانش آموزان در قالب اردوي ۹۰ نفره براي سپري كردن اوقات فراغت در مازندران اردو زده بودند.
علي محمد صمديان روز چهارشنبه افزود : از بين اين دانش آموزان يك نفر به دليل عدم آشنايي به فن شنا دچار غرق شدگي مي شود كه ۹ نفر ديگر براي نجات او به دريا مي روند كه متاسفانه در مجموع شش تن غرق مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: ماموران اورژانس موفق به نجات چهار تن از اين دانش آموزان ‌شدندكه حال آنها مساعد گزارش شده است .

اعلام اسامی غرق‌شدگان حادثه دریای مازندران


خبرگزاری فارس: به دنبال حادثه غرق شدن شش نفر در دریای شهرستان نور رئیس اورژانس مازندران اسامی غرق‌شدگان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد.

میلاد شیرزاد 24 تا 25 ساله

رحیم زمانی 24 ساله

 حسن رنجبر آزاد 16 ساله

محمد قربانی 17 ساله که جنازه این افراد از دریا بیرون کشیده شده است.

فرزاد بزرگی گفت: رضا پاشایی و حسین رنجبر آزاد دو نفر دیگر از فوتی‌های این حادثه هستند که جنازه آنها هنوز از آب بیرون کشیده نشده است.

وی زخمی‌های این حادثه را حمید غفارنژاد، یاشار معینیان، احسان غلامی و امید تاجیک اعلام کرد و گفت: این افراد در بیمارستان امام خمینی نور بستری و حال این افراد مساعد گزارش شده است.

وی متذکر شد: اجساد دو نفر از فوتی‌ها از طریق اورژانس 115 و یک نفر توسط مرکز امداد و نجات هلال احمر و یک نفر نیز توسط موج آب به ساحل آورده شد.

رئیس مرکز اورژانس 115 مازندران زمان وقوع این حادثه را ساعت 17 و 15 دقیقه دیروز عنوان کرد و تصریح کرد: تلاش برای یافتن اجساد دو قربانی دیگر این حادثه ادامه دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: غرق ، نور ، سواحل ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.