سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با حضور رئيس جمهور؛

برگزاري مراسم جشن بزرگ شعبانيه و افتتاح بزرگترین بلوار معنوی جهان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار قم از برگزاري مراسم جشن بزرگ شعبانيه و افتتاح بلوار پيامبر اعظم(ص) با حضور رئيس جمهور خبر داد و گفت: اين مراسم شامگاه پنجشنبه هفته جاری با حضور گسترده مردم برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن نصيري با اشاره به افتتاح رسمي پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) به عنوان بزرگترين بلوار معنوي جهان اسلام بيان كرد: مدت مديدي است كه مردم شهر مقدس قم و زائران بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(س) و عاشقان حضرت وليعصر(عج) كه به جمكران مشرف مي‌شوند منتظر بهره برداري اين پروژه هستند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگي شهرداري قم بيان كرد: با همت مسئولان و با تلاش مديران شهرداري قم پروژه آماده بهره برداري شده است و در اين ايام مبارك به بهره برداري مي‌رسد.
وي با بيان اينكه اين پروژه از جوار حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمكران به طول هفت كيلومتر احداث شده است بيان كرد: بلوار پيامبر اعظم مكاني خواهد بود كه دسترسي زائران به اين دو مكان مقدس را تسهيل كرده و در فازهاي تكميلي بخش‌هاي خدماتي، رفاهي، توريستي و... مورد نياز زائران را تامين مي‌كند.
نصيري تاكيد كرد: اين پروژه فردا با حضور رئيس جمهور و شركت عموم شهروندان در مراسم جشن شعبانيه افتتاح مي‌شود.
شایان ذکر است: این مراسم ساعت 21پنجشنبه هفته جاری(13تیرماه92)در تقاطع بلوار پیامبر اعظم(ص) با بلوار بسیج برگزار می گردد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.