سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن قاسم:

اگر به سرعین رسیدگی کنند دیگر تیمی به ترکیه نمی رود

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: اردو سرعین بسیار تاثیر گذار بود اگر مسئولان به این شهر توجه بیشتری داشته باشند دیگر تیمی به ترکیه نمی رود.

محمد حسن ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  گفت: اردو سرعین اردبیل بسیار اردوی تاثیر گذار و خوبی بود و با توجه به آب و هوا و ارتفاعی که دارد می تواند یکی از بهترین شهرهای ایران برای برپایی اردو تیم های فوتبالی باشد.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: اگر مسئولین به شهر رسیدگی کنند و کمپ ورزشی را در آن جا ایجاد کنند و امکانات لازم را برای تیم ها بسازند دیگر تیمی به ترکیه برای اردوی پیش فصل نخواهد رفت و سرمایه ها را می توانیم در کشور خودمان حفظ کنیم.

وی در خصوص وضعیت اردو و بازی های تدارکاتی این بیان کرد: بازی تدارکاتی را ساعت 4 امروز با تیم لیگ یکی آرتا سبلان انجام خواهیم داد و پس از آن ساعت 8 شب با اتوبوس عازم  تهران خواهیم شد و پس رفع خستگی ساعت 8 صبح به اهواز باز خواهیم گشت.

ابن قاسم در خصوص نقل و انتقالات بیان کرد: عباس محمدرضایی به تازگی از باشگاه استقلال جذب کرده ایم و جعفری و بدرلو  را نیز هفته گذشته جذب کردیم و دو بازیکن برزیلی هم در تهران به ما می پیوندد.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با قرار داد باشگاه استقلال از افشین بیان کرد: افشین یک بازیکن آزاد است و ما  در این خصوص هیچ صحبتی نداریم./مح

برچسب ها: سرعین ، مسئولین ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.