سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه معدني رمز عبور از اقتصاد نفت زده

عضو اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران تاکيد کرد توسعه اقتصاد نفتي رمز عبور از اقتصاد نفت زده است وآسيب پذيري ها را کاهش مي دهد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌خانم فاطمه دانشور ( بانوي برتر کار آفرين ) درمصاحبه با راديو اقتصاد گفت : 60 نوع ماده معدني قطعي داريم که تا 80 نوع هم قابل افزايش است و اگر از سد خام فروشي و عرضه کم ارزش آن در بازارهاي جهاني بگذريم مي توانيم ارزش افزوده آن را به حداکثر برسانيم.

وي تصريح کرد تنوع معدني در اقتصاد ايران ظرفيت و مزيت نسبي و مطلق را براي ايجاد زنجيره هاي گسترده اي از صنايع فراهم آورده است.

خانم دانشور تاکيد کرد : نسخه درمان بيماري اين اقتصاد هم در دست بخش خصوصي است و بايد سياست هاي کلي اصل 44 قانون اساسي را به طور کامل و با رويکرد توانمند سازي بخش هاي غير دولتي اجرايي کنيم .

وي گفت : اقتصاد ايران براي پيشرفت وتحقق اهداف اسناد بالا دستي و ميان مدت هيچ  کمبودي ندارد و بايد عرصه ها رابراي خلافيت و توسعه آفريني ايجاد کنيم.

خانم دانشور که در انتخابات شوراي شهر تهران هم راي آورده است ، گفت : در ا ين نهاد هم به اقتصاد اجتماعي و کودکان کار و معلولان توجه ويژه خواهيم کرد و کميسيون اقتصادي شورا بايد تقويت شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.